نماد شهدای غواص در شهر نصب می‌شود

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تمام مناطق ۱۵ گانه شهر از ظرفیت نورپردازی، مبلمان و هنر شهری استفاده کنیم.

حسن مؤذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در فصل پاییز رونمایی از پروژه‌های نورپردازی در چند منطقه شهر انجام خواهد شد، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های نورپردازی در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان برای محور میانی خیابان شیرازی است که با مشارکت شهرداری این منطقه در حال انجام است.

وی افزود: تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تمام مناطق ۱۵ گانه شهر از ظرفیت نورپردازی، مبلمان و هنر شهری استفاده کنیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: نورپردازی محور خیابان فیض واقع در محدوده منطقه شش دیگر پروژه در حال اجراست که با مشارکت شهرداری منطقه انجام و در فصل پاییز رونمایی می‌شود.

وی اظهار کرد: نورپردازی بقعه‌های واقع در آرامستان تخت فولاد از دیگر پروژه ها به شمار می‌رود که با همکاری مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد در فصل پاییز رونمایی خواهد شد.

مؤذنی با بیان اینکه برای ساماندهی مبلمان شهری فراخوانی اعلام شده، گفت: از جمله مکان‌های در نظر گرفته شده مبلمان‌های گلستان شهدا و چهارباغ است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: در حوزه نماد و هنر شهری هفته گذشته نماد سلمان فارسی در میدان اصلی خوراسگان رونمایی شد، همچنین در این منطقه فراخوانی برای ساخت نماد شهدای غواص داده شده است.

کد خبر 392667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.