فردیس ۱۰ کیلومتر خط مصوب مترو دارد

سرپرست شهرداری فردیس با بیان اینکه این شهر دارای ۱۰ کیلومتر خطوط مصوب مترو است، خاطرنشان کرد: طبق قانون سامانه‌های حمل و نقل ریلی، باید قدر السهم فردیس را در توافقی پرداخت و این خطوط را زیر بار ترافیک ببریم.

به گزارش ایمنا، مسعود نجفی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرداری فردیس وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی است، اظهار کرد: جلسات متعددی در راستای انتزاع سازمان حمل و نقل این شهرداری از کرج برگزار شده و خروجی مطلوبی نیز داشته است.

وی ادامه داد: جداسازی سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری فردیس بدون تامین زیرساخت ها امکان‌پذیر نیست و این اقدام باید پس از تشکیل سازمان و انجام برنامه‌های درون سازمانی در راستای به‌روزرسانی ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شود.

سرپرست شهرداری فردیس با بیان اینکه شهر فردیس پس از کرج دارای خطوط مصوب مترو است که در وزارت کشور به تصویب رسیده، عنوان کرد: باید به صورت ویژه زمینه برخورداری از این ظرفیت بلقوه فراهم شود.

نجفی افزود: با استفاده از روش های سرمایه گذاری می توان خطوط مترو فردیس را راه اندازی کرد.

وی با بیان اینکه فردیس دارای ۱۰ کیلومتر خطوط مصوب مترو است، خاطرنشان کرد: طبق قانون سامانه‌های حمل و نقل ریلی، باید قدر السهم فردیس را در توافقی پرداخت و این خطوط را زیر بار ترافیک ببریم.

کد خبر 392658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.