ضرورت ایجاد یکپارچگی در ارایه خدمات شهری کرج

شهردار کرج گفت: پراکندگی وظایف یکی از مشکلاتی است که شهرداری با آن رو به روست بر همین اساس ضروری است تعداد پیمانکاران برای اجرای خدمات مختلف کاهش یابد و خدمات به صورت یکپارچه به یک پیمانکار واگذار شود.

به گزارش ایمنا، علی کمالی‌زاده با تاکید بر ضرورت جمع آوری سگ‌های ولگرد، اظهار کرد: این موضوع آرامش روانی شهروندان را بهم ریخته و لازم است تا ساماندهی این حیوانات با سرعت بیشتری انجام شود.

وی افزود: پراکندگی وظایف یکی از مشکلاتی است که شهرداری با آن رو به روست بر همین اساس ضروری است تعداد پیمانکاران برای اجرای خدمات مختلف کاهش یابد و خدمات به صورت یکپارچه به یک پیمانکار واگذار شود.

شهردار کرج بابیان اینکه نظافت شهر، تعمیر و رنگ آمیزی سطل های مکانیزه زباله را از دیگر ضروریاتی است که در مناطق دهگانه باید به آن توجه ویژه‌ای شود و افزود: افزایش تعداد تماس‌های تلفنی شهروندان به سامانه ۱۳۷ نشان دهنده اعتماد مردم به این سامانه و پاسخگویی مناسب مدیران شهری به مشکلات مردم است.

کمالی‌زاده با تاکید بر افزایش خدمات در پاسخگویی به سامانه یاد شده اضافه کرد: این مهم، اتفاق خوبی است که باید در حفظ این جایگاه  کوشا باشیم و با سهل انگاری، از اعتماد شهروندان نکاهیم.

وی تاکید بر ضروت ترویج فرهنگ شهروندی و اشاره به تاثیر پر رنگ پیام های آموزش شهروندی در سیستم آموزشی، گفت: شهرداری کرج در زمینه آموزش شهروندی باید اهتمام بیشتری داشته باشد چون ترویج فرهنگ شهروندی نقش موثری در کاهش هزینه ها و افزایش خدمت رسانی به شهروندان دارد.

شهردار کرج ادامه داد: به عنوان مثال اگر زباله ها راس ساعت ۹ جلوی درب خانه ها قرار گیرد، افراد سودجو دیگر فرصت برداشتن پسماندهای خشک را پیدا نمی کنند و دیگر درگیر جمع آوری این افراد از سطح شهر نخواهیم بود.

نهضت آسفالت، شهروندان را از مدیریت شهری راضی کرد

کمالی‌زاده از اجرای عملیات آسفالت در سطح شهر و رضایت شهروندان در این خصوص خبر داد و افزود: امسال برای نخستین‌بار است که خرید قیر مستقیما توسط خود شهرداری و بدون واسطه صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: برای ادامه این روند ضروری است تا مدیران مناطق دهگانه در پرداخت مبالغ قیر خریداری شده همکاری لازم را داشته باشند تا مجموعه مدیریت شهری با قدرت بیشتری برای کسب رضایت شهروندان تلاش کند.

کد خبر 392651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.