۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
تمرکززدایی از مرکز شهر همدان

شهردار همدان از اجرای طرح‌هایی با هدف تمرکززدایی و کاهش ترافیک هسته مرکزی این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، عباس صوفی اظهار کرد: معتقدیم اقدامات عمرانی در شهر باید افزایش پیدا کند و در این زمینه از مدیران شهری حمایت میکنیم که در همین راستا پیشنهاد احداث ساختمان جدید سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری به شورای اسلامی شهر ارائه شد که با موافقت شورا احداث این ساختمان با هدف تمرکززدایی از مرکز شهر و تسریع در ارائه خدمات حوزه حمل و نقل به شهروندان در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در نقاط مختلف شهر شاهد اجرای پروژههای مختلف عمرانی هستیم که باید بیشتر در این حوزه ورود پیدا کنیم و بازسازی و نوسازی ساختمانهای مدیریت شهری نیز یکی از برنامههای مهم شهرداری است که بر اساس ضرورت و نیاز در دستور کار قرار دارد.

شهردار همدان اضافه کرد: در حال حاضر بعضی از ساختمانها فرسوده شده و هزینههای نگهداری زیادی را به شهرداری تحمیل میکند که برای نمونه علی‌رغم بازسازی ساختمان مرکزی شهرداری همدان، برخی نیازها همچنان وجود دارد که باید با تمرکز زدایی از مرکز شهر در روان‌سازی ترافیک و تسهیل خدمات به شهروندان اقدامات مناسب و ضروری را به سرانجام برسانیم.

صوفی اظهار کرد: باید فرهنگ کلنگ‌زنی پروژهها حذف شود تا شاهد بهره‌برداری و افتتاح آنها باشیم در همین رابطه امیدوارم با برنامهریزی صورت گرفته و در موعد مقرر ساختمان اداری سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری همدان افتتاح شود.

کد خبر 392639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.