آزادسازی گلوگاه‌های محله جوزدان

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از آزادسازی گلوگاه‌های محله جوزدان خبرداد و گفت: گلوگاه‌های خطرناک محله جوزدان با صرف اعتباری افزون بر یک و نیم میلیارد تومان انجام شد.

مهین شکرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پس از آزادسازی گلوگاه‌های محله جوزدان که مسیرهای تردد شهروندان را هموار ساخته است، عملیات آسفالت آن انجام و ۲۰۰ میلیون تومان در این راستا هزینه شد. 

وی از ارایه طرحی جدید برای میدان امام حسین(ع) با هدف ایجاد ارتباط بین خیابان طالقانی با باغ گلدسته و چهارباغ خبر داد و تصریح کرد: حوزه معاونت معماری و شهرسازی در حال تهیه طرحی جدید برای میدان امام حسین(ع) است که این طرح خیابان‌های طالقانی، باغ گلدسته و چهارباغ را به هم متصل می‌کند.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه پس از تهیه طرح نهایی میدان امام حسین (ع)، بر آورد هزینه عملیات اجرایی نیز  تهیه می‌شود، خاطرنشان کرد: تا زمان تهیه طرح میدان امام حسین(ع)، اقداماتی برای ساماندهی وضعیت موجود این میدان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در بخش حمل و نقل طی شش ماه نخست سال جاری افزود: احداث ایستگاه اتوبوس در سطح منطقه، خرید، نصب و راه‌اندازی دوربین زوج و فرد خیابان های اردیبهشت، آذر و شاهزاده ابراهیم، تعمیرات و نگهداری گاردریل‌های بزرگراه شهید خرازی با صرف ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار، نصب تجهیزات ترافیکی در سطح منطقه، نگهداری و تعمیرات چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و دوربین‌های نظارتی، نصب حدود ۳۵۰ عدد مانع تک پایه، ویلچر رو و گیت ورودی، اصلاح هندسی، احداث ایستگاه اتوبوس و پیاده‌روهای دسترسی ورودی خیابان میرداماد، نصب تعداد ۶۰ عدد استند دوچرخه برای ایستگاه‌های مترو، مساجد، مدارس و کتابخانه‌های عمومی همچنین اصلاح و همسطح‌سازی گذرگاه‌های عابر پیاده میدان مارنان، چهارباغ پایین، تقاطع‌های سطح منطقه از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.

شکرانی اظهار کرد: کل بودجه ترافیکی سال ۹۸ منطقه یک ۱۹۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال است که در حال حاضر ۳۵ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال از این بودجه در اختیار معاونت ترافیکی قرار گرفته است.

کد خبر 392637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.