اعزام ۱۵ دستگاه اتوبوس شهری ذرفول به مرز چزابه

شهردار دزفول از اعزام 15 دستگاه اتوبوس شهری دزفول به مرز چزابه برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمدعلی دوائی‌فر با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، اظهار کرد: مردم مؤمن و ولایتمدار این شهر از همه امکانات موجود برای میزبانی از زائران اربعین حسینی استفاده می‌کنند

وی ادامه داد: ۱۵ دستگاه اتوبوس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری دزفول به همراه تیمی جهت بازرسی  و نظارت عملکرد این ناوگان به مدت ۱۴ روز به صورت رایگان به زائرین اربعین حسینی در مرز چزابه خدمت‌رسانی می‌کنند.

شهردار دزفول با بیان اینکه این شهر پایتخت مقاومت و پایداری ایران است، تأکید کرد: این شهرداری برای احیا و نگهداری مکان‌های باستانی شهر از تمام امکانات خود استفاده می‌کند.

دوائی‌فر با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری در این شهر و لزوم جذب سرمایه‌گذار، اظهار کرد: ایجاد فضاهای مختلف گردشگری تأثیر زیادی در اشتغال جوانان دارد.

وی با تاکید بر توسعه گردشگری دفاع مقدس در دزفول، افزود: در این خصوص مطالعاتی صورت گرفته و قرار است مشاوری نیز در این زمینه به خدمت گرفته شود.

شهردار دزفول با تأکید بر ضرورت احداث بوستان‌های متعدد در این شهر و ایجاد فضای مناسب گردشگری به منظور خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان، تصریح کرد: "بوستان دریاچه" با فضای بسیار زیبا لحظات خاطره‌انگیزی را برای شهروندان و مسافران ایجاد خواهد کرد.

دوائی‌فر افزود: با توجه به ظرفیت فراوان و فضای زیبای ساحل رودخانه دز ، احداث چنین بوستانی در آن محل می‌تواند تأثیر زیادی در جذب گردشگر داشته باشد.

وی با بیان اینکه پیش از این بوستان‌های "آرامش" و "گل مریم"  نیز توسط شهرداری در دزفول ایجاد شده است، تاکید کرد: احداث بوستان‌های مختلف و همچنین افزایش فضای سبز در سطح شهر یکی از رویکردهای مهم شهرداری بوده است.

کد خبر 392630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.