افزایش اعتبار روکش آسفالت معابر بابل

شهردار بابل از افزایش سه برابری اعتبارات اختصاص یافته به آسفالت معابر این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، سید مجتبی حکیم با اشاره به ضرورت انجام و بهسازی روکش آسفالت بسیاری از معابر شهر بابل، اظهار کرد: با توجه به حفاری‌های انجام شده و مشکلات عدیده‌ای که برای شهروندان ایجاد شده است، عملیات اصلاح و بهسازی آسفالت معابر و اجرای روکش آسفالت معابر فاقد آسفالت در همه مناطق شهری در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: شهروندان ازوجود دست‌اندازها و چاله‌هایی که در معابر و خیابان اصلی شهر وجود دارد و مشکلاتی که برای وسایل نقلیه ایجاد کرده است گلایه‌های زیادی دارند که این موارد نیز رفع خواهد شد.

حکیم خاطرنشان کرد: اعتبارات اختصاص داده شده از طرف شهرداری برای روکش آسفالت معابر، کوچه‌ها و خیابان‌های شهر از ۵۵ میلیارد ریال به ۱۵۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان و کارکنان واحد خدمات شهری و عوامل اجرایی پروژه آسفالت تلاش می‌کنند از وضعیت مساعد جوی برای اتمام این پروژه استفاده کنند.

وی یادآور شد: اعتبارات پیش‌بینی شده برای روکش آسفالت خیابان‌ها با توجه به شرایطی که بیان شده به چند برابر افزایش یافته است و امیدواریم در پایان اجرای این پروژه مشکلات موجود رفع شده باشد.

کد خبر 392619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.