افزایش استانداردهای زندگی کودکان در شهرکرد

شهردار شهرکرد از برنامه مدیریت شهری برای تبدیل این شهر به شهر دوستدار کودک خبر داد.

به گزارش ایمنا، نورالله غلامیان اظهار کرد: به دنبال این هستیم که شهرکرد را با همکاری متولیان فرهنگی شهر از جمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش به عنوان "شهر دوستدار کودک" معرفی کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت افزایش استانداردهای زندگی شهروندان، عنوان کرد: شهرداری باید در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه‌های تخصصی مدیریت شهری حضور فعال داشته باشد؛ به این اصل مهم اعتقاد داریم که برگزاری دوره‌های آموزشی با موضوع سبک زندگی شهری برای کودکان و نوجوانان، آنان را به شهروندانی توانمند تبدیل می‌کند.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه شهروندان توانمند حامی و یاری‌گر مدیریت شهری هستند، تصریح کرد: کودکان باید در همه عرصه‌های زندگی شهری حضور فعالی داشته باشند.

غلامیان با بیان اینکه در برنامه‌ و طرح‌های ویژه کودکان باید از نظر متخصصان استفاده شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت فضای مجازی و افزایش فعالیت کودکان و نوجوانان در این بخش، نمایشگاه روز جهانی و هفته ملی کودک به منظور آشنایی خانواده‌ها با توانمندی‌های کودکان و رغبت بیشتر برای بهره‌مندی آنان از این فعالیت‌ها برگزار شد.

وی ادامه داد: بخشی از غرفه‌های نمایشگاه به نمایش آداب و رسوم بومی و محلی استان و بخش دیگری به فعالیت‌های جدید اختصاص داده شد.

کد خبر 392609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.