دعوای فرهاد و استیلی بالا گرفت/ رامین رضاییان به کالدرون پیشنهاد شد

بعد از کنار رفتن فرهاد از سمت تیم ملی امید حالا حواشی او و بگو مگوهایش با استیلی پایان یافتنی نیست، حواشی که تنها قربانی‌اش جوانانی هستند که آرزوی المپیک دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دعوای ادامه دار فرهاد و استیلی، داستان‌های پیش‌روی حضور بانوان در ورزشگاه آزادی و شکل گرفتن تیم کامل ملی مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -۱۷مهر۱۳۹۸-بود.

نارضایتی هواداران پرسپولیس از دفاع راست‌های پرسپولیس و اوج اعتراض‌های آنها به حسین ماهینی از هواداران به سرمربی این تیم نیز رسیده است و حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که رامین رضاییان به سرمربی این تیم پیشنهاد شده است، "خبرورزشی"با عنوان"‌رامین رضاییان به کالدرون پیشنهاد شد" از این اخبار نوشت.

"همه پشت ویلموتس"عنوان" ایران ورزشی" برای آماده شدن تیم ملی برای مصاف با کامبوج است، اردویی که با آمدن لژیونرها و دعوت شدن نورافکن کامل شد و حالا یوزها آماده یک برد پرگل مقابل چشم بانوان مقابب کامبوج می‌شوند.

"گل" با عنوان "آزادی آماده پذیرایی از بانوان" از مراحل آماده سازی بزرگترین ورزشگاه ایران برای میزبانی از بانوان نوشت، آماده سازی که با حصار کشی همراه بود که حواشی و سوالات زیادی را در ذهن فوتبال دوستان ایجاد کرد، باید دید اولین حضور غیرگزینشی بانوان در ورزشگاه به کجا ختم خواهد شد.

"ابرار ورزشی" با عنوان "مجیدی نباید مربیگری امیدها را می‌پذیرفت" از اظهارات علی دایی در نقد از فرهاد مجیدی نوشت، اظهاراتی که دایی دلیل آن را بی‌تجربگی مجیدی دانست، البته که مجیدی مقصر نتایج ضعیف را از کمیته فنی تا سرپرست دانست.

"هدف" "شما چند نفرید؟" را به نقل از مجیدی به عنوان اول خود بدل کرد، این روزنامه اظهارات اخیر استیلی و مجیدی  ا روبه‌روی هم قرار داده است، حواشی که تنها قربانی آن نه مجیدی و استیلی بلکه تیم ملی امید خواهد بود.

"پیروزی" در یک عنوان جالب از اظهارات استیلی نوشت"دیگر نمی‌خواستم سرمربیگری  کنم اما مجبور شدم"، عنوانی که البته بسیاری آن را نادرست می‌دانند.

کد خبر 392602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.