اتمام عملیات بهسازی فلکه دوم فردیس

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس از اتمام عملیات بهسازی فلکه دوم فردیس خبر داد و گفت: همه فلکه‌های بلوار شهدا بهسازی می‌شود.

به گزارش ایمنا، علی خوشگرد با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهرداری فردیس، اظهار کرد: با توجه به اینکه بلوار شهدا یکی از معابر اصلی فردیس به شمار می‌رود، مدیریت شهری فردیس بهسازی میادین و معابر این بلوار را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس با رویکرد زیباسازی و شاداب‌سازی بصری نسبت به نصب اِلمان‌های شمع، گل و پروانه در فلکه دوم فردیس اقدام کرده است، عنوان کرد: عملیات بهسازی فلکه دوم این شهر به پایان رسیده و آبنمای این میدان نیز بازسازی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری فردیس با اشاره به اجرای طرح‌های ترافیکی، اضافه کرد: به منظور کاهش ترافیک و سهولت ترددها، دسترسی پیاده‌راه این میدان حذف شده و میدان کوچک‌تر شده است.

خوشگرد با اشاره به حذف جوی‌های آب نهری و تبدیل آن‌ها به کانیو در بلوار شهدا، خاطرنشان کرد: به دنبال این اقدام، کاشت گل و گیاه در این معبر نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه بهسازی فلکه اول فردیس از امروز آغاز می‌شود، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود عملیات بهسازی این فلکه تا پایان ماه جاری به اتمام برسد.

کد خبر 392596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.