اعزام ۷۰ نفر برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: تعداد ۷۰ نفر از نیروهای خدمات شهری عازم کربلای معلی شدند تا در ورودی شهر کربلا و در مجاورت موکب ستاد عتبات عالیات استان اصفهان مستقر و به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی کنند.

غلامرضا ساکتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، شهرداری اصفهان همچون سالهای گذشته تعداد ۷۰ نفر از نیروهای مجموعه خدمات شهری و ۲۰۰ نفر راننده اتوبوس به همراه ۸۰ دستگاه اتوبوس، سه دستگاه خودرو آتش نشان، یک‌دستگاه تانکر، یک‌دستگاه خودرو حمل زباله و یک‌دستگاه کامیون را با تمام امکانات و تجهیزات به کربلا اعزام کرد.

وی افزود: ۸۰ دستگاه اتوبوس به همراه ۲۰۰ نفر راننده شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان در مرز مهران مستقر و نسبت به سرویس دهی به زائران اقدام می‌کنند.

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای اعزام ۷۰ نفر نیروی خدمات شهری شهرداری اصفهان شامل کارگران خدماتی، سرکارگران، سرپرستان و نیروهای آتش نشان هماهنگی لازم با ستاد عتبات عالیات استان  اصفهان انجام شده است، افزود: گروه اعزامی تا یک روز پس از اربعین حسینی به زائران خدمت‌رسانی و نسبت به رفت و روب، حمل زباله و خدمات آتش نشانی اقدام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: گروه اعزامی شهرداری اصفهان بین پل امام حسین(ع) و پل حضرت ابالفضل(ع) در ورودی شهر کربلا و در مجاورت موکب ستاد عتبات عالیات استان اصفهان مستقر شده‌اند.

ساکتی با بیان اینکه برای اعزام نیروها و امکانات شهرداری اصفهان جلسات متعددی برگزار و هماهنگی لازم با استانداری، ستاد عتبات عالیات و سازمان تبلیغات اسلامی انجام شده است، گفت:تجهیزات و امکانات لازم خدماتی به صورت کامل از جمله چادرهای اسکان، ابزار و وسایل لازم، وسایل رفع آبگرفتگی و بحران توسط کامیون حمل و به محل استقرار نیروها اعزام شده تا در صورت نیاز مورد استفاده قرار گیرد.

کد خبر 392592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.