تکنولوژی ویژه ورزشکاران تنبل!

با استفاده از آینه تعاملی هوشمند، مربی ورزش می‌تواند از راه دور تمرینات ورزشی را به افراد آموزش دهد و حرکات آن‌ها را نیز کنترل و اصلاح کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، امروزه با پیشرفت تکنولوژی تمامی ابزارهای منزل در حال هوشمند شدن است و اینک نوبت به آینه هوشمند رسیده است. زمانی که فرد وقت یا شرایط لازم را برای رفتن به باشگاه نداشته باشد، بهترین گزینه ورزش‌کردن در منزل است، اما چگونه می‌توان از میزان پیشرفت خود و درست انجام‌دادن تمرینات مطلع شد؟ آینه "تعاملی هوشمند" به کاربر این اجازه را می‌دهد تا با مربی ورزش خود به صورت زنده ارتباط برقرار کند؛ از این طریق مربی ورزش می‌تواند از راه دور به افراد آموزش دهد و حرکات آن‌ها را نیز کنترل و اصلاح کند.

کاربران می‌توانند بر اساس نوع ورزش مورد علاقه خود شامل یوگا، تمرینات قدرتی، ورزش‌های استقامتی و همچنین مدت زمان جلسات آموزشی، سبک آموزش و زمان آزاد خود، مربی مورد نظر را انتخاب کنند. آینه تعاملی هوشمند دارای یک صفحه LCD روشن است. این آینه لمسی نیست، با گوشی‌های مجهز به سیستم عامل اندروید سازگار نیست و تنها از طریق سیستم عامل آی او اس کار می‌کند.

 آینه هوشمند مجهز به یک دوربین پنج مگاپیکسلی و یک میکروفون است که هر دوی آن‌ها در زمان جلسه خصوصی با مربی ورزش فعال می‌شود. ورزشکاران با استفاده از این آینه می‌توانند حرکات ورزشی خود را ذخیره کرده و در صورت تمایل به گوشی هوشمند خود ارسال کنند. آینه جدید علاوه بر ثبت دقیق حرکات ورزشی، می‌تواند ضربان قلب، وضعیت تنفسی و کالری سوزانده‌شده ورزشکاران را نیز ذخیره کند تا در صورت نیاز مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین کاربران می‌توانند با ساختن یک پروفایل شخصی، اطلاعات مربوط به ورزش مانند فشار خون، تعداد ضربان قلب در هر دقیقه و وضعیت تنفس خود را ذخیره کنند؛ آینه هوشمند با استفاده از این اطلاعات یک برنامه ورزشی ایده آل در اختیار افراد قرار می‌دهد. شرکت تولیدکننده آینه تعاملی هوشمند اعلام کرده است که نصب این نوع آینه‌ها به آسانی نصب آینه‌های معمولی است و تنها زمانی که خاموش است مانند یک آینه عمل می‌کند.

قیمت این آینه هزار و ۴۹۵ دلار ارزیابی شده و هزینه اشتراک ماهیانه و هر جلسه کلاس با آن به ترتیب ۳۹ و ۴۰ دلار است.

کد خبر 392582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.