ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه در خدمت زائرین اربعین است

قائم مقام اتحادیه اتوبوسرانی های شهری کشور در جریان بازدید از شهر کرمانشاه بر ارائه خدمت به زائرین اربعین حسینی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول محمدی راستین در سفری که امروز به کرمانشاه داشت همراه با سجاد سلیمانی، مدیرعامل تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه از خدمات سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه به زوار اربعین حسینی و آشنایی بیشتر با فعالیت و خدمات سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه از پایانه اتوبوسرانی مستقر در مرز خسروی بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و خدمات ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه قرار گرفت.

محمدی راستین در حاشیه این سفر با بیان اینکه تلاش مجموعه سازمان اتوبوسرانی در سراسر کشور در حوزه حمل و نقل قابل ستایش است؛ اظهارکرد: تلاش خواهیم کرد تا همپای سایر نهادهای خدمتگزار خدمات مطلوبی به زائران اربعین حسینی ارائه دهیم.

سجاد سلیمانی، سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه نیز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: به منظور جابه‌جایی زوار اربعین ۱۵۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه را به این امر اختصاص داده‌ایم.

وی افزود: علاوه بر استقرار اتوبوس‌های تعیین شده، درصورت نیاز خودروهای ون و تاکسی سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه نیز در امر جابه‌جایی و نقل و انتقال زائرین ابا عبدالله الحسین (ع)، از روزهای قبل تا بازگشت آخرین زائران از کربلا، فعالیت خواهند داشت تا هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

به گزارش ایمنا، استان کرمانشاه به دلیل داشتن مرز بین‌المللی خسروی که نزدیک‌ترین مرز زمینی ایران به عتبات عالیات است از سالیان دور تاکنون همواره پذیرای زوار حسینی بوده است.

همچنین طی روزهای گذشته به دلیل برخی ناآرامی ها در شهر بغداد مرز بین‌المللی خسروی به مدت چند روز به روی زائران اربعینی حسینی (ع) بسته بود که با پیگیری‌های شبانه‌روزی استاندار کرمانشاه با مسئولین کشور عراق هم اکنون این مرز باز است و طبق گفته استاندار کرمانشاه امنیت زئراین اربعین حسینی(ع) در خاک عراق به عهده حشد الشعبی می‌باشد.

کد خبر 392571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.