من تورا آسان نیاوردم به دست/ روی مس تمرکز کنید

ششصدمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و چهل و سومین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه"فوتبال به وقت اصفهان منتشر شد.

به گزارش ایمنا، "من تو را آسان نیاوردم به دست" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که اشاره به دعوت از مرتضی منصوری در اردوی تیم ملی دارد که این بازیکن ضمن ابراز خوشحالی برای حضور در اردوی تیم ملی اظهار داشت: از فرصتی که به دست آورده ام نهایت استفاده را میکنم چرا که این موفقیت را به آسانی بدست نیاورده ام و سختی های زیادی را در این راه متحمل شده ام.

"مهاجمی مثل کی روش ورق را بر می گرداند" و "درخواست سپاهان برای تعویق دیدار با پیکان"دیگر عناوین این رسانه الکترونیک است.

"دختران سبز آماده مبارزه"عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که بنا به صحبت های سارا نصیری مدیر ورزش بانوان ذوب آهن، تیم های ورزشی بانوان این باشگاه آماده حضور در مسابقات لیگ هستند.
"تفاوت سپاهان و ذوب آهن یکی مثل کی روش بود" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل ازکاپیتان ذوب آهن بیان شده است. حدادی فر اظهار داشته: در بازی با سپاهان به خوبی این تیم را تحت فشار گذاشته و چند موقعیت خوب هم داشتیم که استفاده نکردیم اما سپاهان به خاطر داشتن بازیکن خوبی مثل کی روش از موقعیت های خود نهایت استفاده را کرد.
"استارت دوباره تمرین ارتش سبز" و"فعلا روی مس کرمان تمرکز کنید" عناوین پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 392569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.