ریزش ۶ هزار واحدی شاخص کل بورس امروز ۱۶ مهرماه

شاخص کل بورس تهران که از ساعت ۸ و ۵۵ دقیقه امروز وارد فاز افزایشی شده بود، در ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه ثابت شد و در نهایت با ۶ هزار و ۴۳۹ واحد کاهش به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص بورس تهران امروز سه شنبه _۱۶ مهرماه_ با اصلاح شش هزار و ۴۳۹ واحدی به کار خود پایان داد و عدد ۳۱۴ هزار و ۴۶۹ واحد را ثبت کرد. شاخص هم وزن نیز به رقم ۹۳ هزار و ۵۵ واحد رسید.

شاخص بازار اول به کانال ۲۲۶ هزار واحدی وارد شد و شاخص بازار دوم نیز عدد ۶۴۸ هزار واحد را ثبت کرد. امروز آیفکس نیز عدد  چهار هزار و ۱۲۱ واحد را ثبت کرد.

بر این اساس، امروز با دست به دست شدن چهار میلیارد و ۹۹۴ میلیون سهم و اوراق بهادار طی ۴۲۲ هزار نوبت داد و ستد، ارزش معاملات به بیش از دو هزار میلیارد تومان رسید.

در معاملات امروز نمادهای "شخارک"، "شبریز" و "پارس" به ترتیب با ۱۴۰، ۱۳۵ و ۸۹ واحد افزایش بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل نمادهای "وبملت"، "رمپنا" و "فولاد" به ترتیب با ۴۲۲، ۳۲۴ و ۳۰۵ واحد کاهش بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را ثبت کردند.

همچنین امروز "وبملت"، "وتجارت" و "وبصادر"  پربیننده ‌ترین نمادهای بورسی بودند. از سوی دیگر در پایان داد و ستد امروز بورس تهران، بانک برترین گروه صنعت بود و صنایع شیمیایی و خودرو به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 392556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.