توانمندسازی مددجویان در صدر برنامه‌های کمیته امداد است

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در ششمین همایش ملی روز روستا گفت: توانمندسازی مددجویان و ایجاد درآمد با ثبات در صدر برنامه‌های این نهاد است که در این راستا این دستگاه ۷۰ هزار شغل ایجاد کرده است.

به گزارش ایمنا، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در این همایش گفت: در ماده ۸۳ برنامه توسعه پنج ساله ششم کشور، ایجاد ۱۰۰ هزار شغل بر عهده این نهاد و بهزیستی گذاشته شد که ۷۰ هزار سهم کمیته امداد و ۳۰ هزار سهم بهزیستی است.

وی افزود: کمیته امداد در سال ۹۶ و در اولین سال این برنامه ۵ ساله ششم، توانست ۱۷۰ هزار و در سال دوم یعنی در سال ۹۷ توانست، ۱۴۸ هزار شغل ایجاد کند و امسال هم که سال سوم این برنامه است بنا داریم ۱۷۰ هزار شغل ایجاد کنیم.

بختیاری با تاکید بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار گفت: تا پایان امسال ۲۵۰۰ مسکن ویژه مددجویان و اقشار کم درآمد این استان را به متقاضیان تحویل می‌دهیم.

بختیاری با اشاره به مأموریت محول شده از سوی رهبر معظم انقلاب به کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان و ایجاد درآمد با ثبات را در صدر برنامه‌های این نهاد عنوان کرد.

با حضور رئیس کمیته امداد تفاهم نامه همکاری مابین معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان در زمینه‌های معیشت و توانمندسازی به ویژه امور فرهنگی، اشتغال و مسکن منعقد شد.

کد خبر 392550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.