آمادگی گمرک اصفهان برای ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی

مدیرکل گمرکات استان اصفهان از ارائه تسهیلاتی همچون کمک به واحدهای تولیدی برای ترخیص بموقع و آسان کالاهای مورد نیاز آنها بویژه مواد اولیه خطوط تولید خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل گمرک استان اصفهان، رسول کوهستانی پزوه در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی مختلف گروه صنعتی انتخاب از جمله حایر آسا، حایر فوم، حایر پلاست، ضمیر مطهر، ارکان ساختار و آزمایشگاه‌های تخصصی این مجموعه با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام رونق تولید، اظهار کرد: گمرک در راستای حمایت از تولید داخلی، رفع موانع و مشکلات تولید کنندگان و صادرکنندگان بسته های حمایتی ارائه نموده است.

وی در مورد حمایت‌های گمرک از فعالان مجاز اقتصادی گفت: هم اکنون ۱۳ شرکت از استان اصفهان در لیست فعالان مجاز اقتصادی قرار دارد همچنین در سه ماه اخیر ۹ شرکت دیگر از استان نیز به جمع فعالان مجاز اقتصادی اضافه شدند.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان افزود: یکی از مهمترین مزیت‌های فعال مجاز اقتصادی استفاده یک ساله از ضمانت‌نامه‌های بانکی است.

قائم مقام گروه صنعتی انتخاب نیز گفت: با اطلاع رسانی صورت گرفته توسط گمرک اصفهان در ماه‌های اخیر یکی از شرکت‌های هلدینگ گروه انتخاب فعال مجاز اقتصادی شده و در آینده نزدیک چند شرکت دیگر از این هلدینگ فعال مجاز اقتصادی خواهند شد.

کد خبر 392537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.