آسفالت معابر آبادان قبل از آغاز فصل بارش

شهردار آبادان گفت: قبل از موعد بارش باران معابری که از لحاظ خطوط آب، فاضلاب، گاز و مخابرات مشکلی نداشته باشد آسفالت می‌شود.

به گزارش ایمنا، حسین حمیدپور از آغاز عملـیات آسـفالت معـابر فـاز دو کـوی امیـرآباد شهر آبادان خبر داد و اظهار کرد: آسفالت معابر این منطقه در ادامه پروژه‌های اصلاحی معابر شهری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون قیرپاشی خیابان های فاز دو در حال انجام است و پس از آن عملیات آسفالت اجرا می‌شود.

شهردار آبادان گفت: قبل از موعد بارش باران، معابری که از لحاظ خطوط آب، فاضلاب، گاز و مخابرات مشکلی نداشته باشد، آسفالت می‌شود.

وی یادآور شد: در چند روز گذشته، روند اجرای پروژه‌های اصلاح معابر شهری شهرداری آبادان سرعت بیشتری به خود گرفته است و پیش‌بینی می‌شود تا یک ماه آینده کار اصلاح بخش قابل‌توجهی از معابر شهری به سرانجام برسد.

شهردار آبادان با بیان اینکه واحد خدمات موتوری شهرداری آبادان برای ارائه خدمات روزانه خودروهای خود را به مناطق مختلف شهری اعزام می‌کند، تصریح کرد: پنج دستگاه خودروی حمل پسماند این واحد از ابتدای تیرماه تا پایان شهریورماه روزانه در دو شیفت صبح و شب به میزان سه هزار و ۷۳۶ ساعت کاری به منطقه یک شهرداری اعزام شده است.

حمیدپور اضافه کرد: دستگاه‌های سنگین راه‌سازی و خدماتی این واحد دو هزار و ۹۰۷ ساعت کاری در منطقه دو شهرداری انجام داده است.

کد خبر 392533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.