کروم بوک ۴ و کروم بوک ۴ پلاس معرفی شد

سامسونگ نسل جدید کروم‌بوک‌های خود را با قیمت پایه‌ ۲۳۰ دلار معرفی کرد تا ادامه‌ راه کروم‌بوک ۳ باشند که چهار سال از توقف تولید آن می‌گذرد.

به گزارش ایمنا، شرکت سامسونگ دو دستگاه جدید را برای ادامه‌ راه کروم‌بوک ۳ معرفی کرد؛ این دو کروم‌بوک به‌ اندازه‌ نسخه‌ قبلی خود قیمتی مقرون ‌به ‌صرفه دارد. کروم‌بوک ۴ از صفحه‌نمایش ۱۱/۶ اینچی با کیفیت HD برخوردار بوده، وزن آن ۱/۲ کیلوگرم (مانند نسل گذشته‌ خود) است و یک درگاه یواس‌بی تایپ C دارد.

کروم‌بوک ۴ پلاس نیز صفحه‌نمایش ۱۵/۶ اینچ با کیفیت Full HD دارد، وزن آن کمی بیش از ۱/۷ کیلوگرم است و یک درگاه یواس‌بی تایپ C بیشتر از نمونه کوچک‌تر خود دارد. هر دو دستگاه از پردازنده‌ "سلرون "N۴۰۰۰ بهره می‌برد و می‌تواند حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه‌ذخیره‌سازی و ۶ گیگابایت رم داشته باشد.

کروم‌بوک‌های جدید سامسونگ بلندگوهای ۱/۵ واتی، میکروفون دیجیتال داخلی، وب‌کم با کیفیت ۷۲۰p، وای فای ۵، اتصال بلوتوث، کارت‌خوان میکرو اس‌دی و جک ترکیبی هدفون میکروفون داند. ازنظر پایداری، هر دو استاندارد درجه‌ هشت نظامی (MIL-STD-۸۱۰G) را دریافت کرده و دربرابر تهدیداتی مانند رطوبت، درجه حرارت بالا و لرزش مقاوم است.

به‌گفته‌ سامسونگ، نمونه کوچک‌تر با هربار شارژ ۱۲/۵ ساعت دوام خواهد داشت؛ درحالی‌که نسخه‌ بزرگ‌تر دوام باتری کمتری دارد و حداکثر ۱۰/۵ ساعت کار می‌کند. برای خرید هر یک از این دو دستگاه نیازی به پرداخت هزینه‌ زیاد نیست. قیمت کروم‌بوک ۴ از ۲۳۰ دلار و قیمت کروم‌بوک ۴ پلاس از ۳۰۰ دلار آغاز می‌شود. این دو دستگاه هم ‌اکنون ازطریق ‌Best Buy و وب‌سایت سامسونگ و دیگر فروشندگان منتخب دردسترس کاربران قرار دارد.

منبع: زومیت

کد خبر 392524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.