نکاتی برای انتخاب رنگ لباس در فصل پاییز

پاییز فصل هزار رنگ است، فصلی که در آن طبیعت بیش از پیش فریبنده می شود و طیف گسترده ای از رنگ ها خودنمایی می کنند. افرادی که دنبال آن هستند که تحسین دیگران را برانگیزند سعی می کنند رنگ لباس هایشان را به رنگ غالب در طبیعت در هر فصلی نزدیک کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ‌ برای انتخاب رنگ لباس در فصل پاییز، نکاتی وجود دارد که توجه به آن‌ها، شما را خوش استایل تر می‌کند. در ادامه به برخی از این نکات اشاره می‌کنیم.

۱_  در فصول سرد، یعنی پاییز و زمستان، بهتر است رنگ های گرم بپوشید. رنگ هایی مثل قهوه ای، شکلاتی، نارنجی، شتری و خردلی از جمله رنگ های مناسب این فصل هستند.

۲_ در انتخاب رنگ پوشش خود، حتما به رنگ پوست، مو و چشم خود دقت کنید. پوست هایی با رنگ خاکی، پاییزی به شمار می آیند. برای بهتر دیده شدن در این فصل، از پوشیدن رنگ های سرد و زمستانی مثل زرد کم رنگ، آبی یخی، ارغوانی و رنگ های ملایم دوری کنید. رنگ های مناسب پوست شما در فصل پاییز باید عمیق و گرم باشند مثل زیتونی، شکلاتی، جگری و بنفش. این رنگ ها با رنگ پوست های مختلف هارمونی دارند اما باید به درجه و سایه های مختلف آنها دقت کرد.

۳_ رنگ مشکی را در پاییز یکدست و خالص استفاده نکنید. آن را با رنگ های خاکی و گرم یا جواهرات ترکیب کنید. از اکسسوری ها مثل کمربند، شال و زیورآلات غافل نشوید. زیور آلات روش خوبی برای استفاده از رنگ های پر طراوت هستند.

۴_  رنگ های تیره در این فصل، مناسب تر از رنگ های روشن هستند. حتی اگر می خواهید از جین استفاده کنید، جین های تیره را در اولویت قرار دهید.

کد خبر 392511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.