مرگ ۱۰ نفر در حوادث شهری کاشان

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از کاهش پنج درصدی حوادث در شش ماه نخست امسال در این شهر خبر داد و گفت: یک‌هزار و ۴۷۸حادثه در این مدت ۸۷ مصدوم‌ و ۱۰ نفر فوتی داشته است.

محمدمسعود چایچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کاشان با اشاره به کاهش ۴۱ ثانیه در مدت زمان رسیدن تیم‌های عملیاتی آتش‌نشانی این شهر به محل وقوع حادثه، اظهار کرد: مهم‌ترین علت آتش‌سوزی در کاشان افروختن ناایمن آتش و اتصال برق بوده است.

وی از کاهش پنج درصدی حوادث در شش ماه نخست امسال در این شهر خبر داد و افزود: وقوع یک‌هزار و ۴۷۸حادثه در این مدت ۸۷ مصدوم‌ و ۱۰ نفر فوتی داشته است.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان با اشاره به برگزاری ۱۹ مانور ایستگاهی و انجام ۳۴۶ مورد استقرار تیم‌های احتیاط این سازمان جهت مقابله با حریق و حوادث احتمالی در محل‌های پرخطر، خاطرنشان کرد: این اقدامات نقش بسزایی در افزایش آمادگی و توان نیروهای عملیاتی و کاهش ۴۶ درصدی آتش‌سوزی‌های موتور سیکلت، کاهش ۳۴ درصدی تصرفات تجاری، کاهش ۲۰ درصدی حوادث و حریق اداری و فرهنگی داشته است.

چایچی از نصب هشت شیر هیدرانت آتش‌نشانی در این مدت در کاشان خبر داد و تصریح کرد: با نصب شیرهای جدید در محل‌های مشخص شده، کاشان به حد نصاب استانداردهای جهانی شیرهای هیدرانت نزدیک شده است.

وی با اشاره به حضور و آماده‌باش ۱۳ تیم عملیاتی آماده خودرویی در مراسم سنتی مذهبی قالیشویان و جمعه نشلجی‌ها، عنوان کرد: ۲۸ نفر نیروی عملیاتی به همراه چهار خودرو سنگین اطفائیه، امداد و نجات و آبرسان و چهار موتور تجهیز شده به امکانات اطفاء حریق در محل‌های از قبل تعیین شده حضور داشتند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری کاشان با بیان‌ اینکه رعایت اصول ایمنی بخش جدایی‌ناپذیر فرهنگ شهرنشینی است، خاطرنشان کرد: ‌یک‌هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز مدارس شهرستان در جشنواره دانش‌آموزی مقاطع سنی هفت تا نه ضمن آموزش  به جمع همیاران آتش‌نشان پیوستند.

کد خبر 392509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.