مهار آتش‌سوزی کارگاه الیاف در کاشان/کاهش ۵ درصدی حریق در کاشان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از مهار آتش‌سوزی در یک کارگاه حلاجی الیاف خبر داد و گفت: حوادث حریق این شهر در شش ماه نخست نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل پنج درصد کاهش داشته است.

محمدمسعود چایچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کاشان با اعلام این خبر، اظهار کرد: صبح امروز _سه شنبه ۱۶ مهر_ وقوع یک فقره آتش‌سوزی در کارگاه حلاجی الیاف واقع در بلوار قطب راوندی به ستاد فرماندهی سازمان اطلاع داده شد و متعاقب آن خودروهای اطفاء به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه تیم‌های عملیاتی ایستگاه‌های یک، دو، سه و چهار این سازمان به محل حادثه اعزام شدند،  افزود: با توجه به اهمیت حادثه ۱۰ خودرو اطفاء حریق سنگین و پشتیبانی به همراه ۲۴ نفر از نیروهای عملیاتی با حضور در محل مذکور با تلاشی موثر موفق به مهار و اطفای کامل حریق شده و مانع گسترش و سرایت آن به کارخانجات فرش و ریسندگی همجوار شدند.

چایچی با بیان اینکه هنوز علت حریق مشخص نشده و کارشناسان کمیته علت‌یابی حوادث در حال بررسی هستند، خاطرنشان کرد: رعایت استاندارد ها،   اعمال ضوابط و ایمنی جهت جلوگیری از آسیب‌های غیرقابل جبران و ناگوار حوادث و حریق احتمالی در مراکز صنعتی و کارگاهی ضروری است.

وی گفت: حوادث حریق در کاشان شش ماه نخست امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل پنج درصد کاهش داشته است.

کد خبر 392508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.