پاکسازی‌ گسترده سد معبر در کرمانشاه

مدیرکل اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: به استناد تبصره یکم بند دوم ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، این شهرداری موظف به رفع سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها و جلوگیری از استفاده غیرمجاز از آن‌ها و سایر اماکن عمومی در شهر است.

غلامرضا شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به درخواست مردم به منظور رفع سد معبر از بازار و معابر عمومی و اصلی شهر که معضل شهری می‌باشد و ضمن به‌وجود آمدن بی‌نظمی در امور شهری، شهروندان را نیز به زحمت انداخته است با رعایت اصول انسانی و اخلاق اسلامی، سریعا نسبت به جمع‌آوری و رفع سد معبر اقدام شد.

مدیرکل اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرمانشاه، گفت: با احترام به خواسته مردم و برحسب وظیفه ذاتی و قانونی خود برابر تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها نسبت به جمع‌آوری و پاکسازی موانع ترافیکی در معابر عمومی خیابان‌های مدرس، نواب، وزیری، چهارراه رشیدی و پارکینگ شهرداری، مصوری، خیام اقدامات لازم انجام شد.   

وی تصریح کرد: رفع این معضل شهری با همت و همکاری مردم جهت حفظ نظم و رعایت حقوق شهروندی به طور مستمر در تمام معابر اصلی شهر ادامه خواهد یافت.

کد خبر 392504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.