سوپرجام برای سوپرمن‌ها

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان رای دادگاه cas در خصوص سوپرجام سال ۹۷ ایران اعلام شد و همانطور که قابل پیش‌بینی بود پرسپولیس قهرمان سوپرجام ایران شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرومیت میلیچ، توبیخ استراماچونی و اعلام رای سوپرجام سال ۹۷ مهم ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز-۱۶مهر ۱۳۹۸- بود.

"هدف" با عنوان "لیست امید حمید" از لیست جدید تیم ملی امید نوشت، لیستی که اکثر آنها بازیکن لیگ هستند و امیدوارند با درخشش جمعی‌شان رویای المپیکی شدن ایران نزدیک تر از همیشه شود، موضوعی که با توجه به جدول ایران و پیشینه حمید استیلی کاری دشوار به نظر می‌رسد.

حرفه‌ای بودن استراماچونی موضوعی است که از همان ابتدا همه هواداران استقلال را امیدوار کرده بود و حالا با توجه به نرفتن او به تعطیلات عزم جدی او برای موفقیت در ایران بیش از پیش عیان شد، "ایران ورزشی" با عنوان "استراماچونی در زندان مشکلات" از سعی استرا برای تغییر شرایط موجود نوشت.


"خبر ورزشی" با عنوان "استقلال باشگاه محرومان" در تعداد زیاد محرومین استقلال در هفته‌های ابتدایی لیگ نوشت که آخرین آن توبیخ استراماچونی و محرومیت میلیچ بود که اعتراضات زیادی را نیز در پی داشت.

دیروز و بعد از مدت‌ها ابهام و سوال دادگاه cas رای قطعی سوپرجام سال ۹۷ را صادر کرد، سه بر صفر به نفع پرسپولیس که سرخپوشان را قهرمان سوپرجام معرفی کرد، "شوت" با عنوان "سوپرجام برای سوپرمن‌ها" از این قهرمانی نوشت.

"گل" مقصر غیبت استقلال را در سوپرجام و شکست این تیم را علی خطیر معاون سابق این باشگاه قلمداد کرد، "خطیرترین گاف تاریخ" عنوان این روزنامه در خصوص رای cas به سود پرسپولیس بود.

"ابرار ورزشی" با عنوان "بیرانوند را بخشیدند کعنانی را محروم نکردند اما میلیچ راحت محروم شد" از اظهارات فتحی نوشت، اظهاراتی در انتقاد از رای کمیته اتضباطی که به مذاق هواداران استقلال خوش نیامد.

"پیروزی" انتقادی سنگین بر رای‌های سنگین کمیته انضباطی کرده است، کمیته‌ای که درآمدی سنگین از محرومیت بازیکن‌ها و باشگاه‌ها دارد،این روزنامه با عنوان "کمیته انضباطی یا سازمان اقتصادی فوتبال" از این رای‌ها نوشت.

کد خبر 392491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.