درآمد ۴۷ میلیارد تومانی منطقه یک شهرداری فردیس

مدیر منطقه یک شهرداری فردیس گفت: درآمد این منطقه در شش ماه ابتدای سال جاری ۴۷ میلیارد تومان بوده است.

به گزارش ایمنا، شهرام وارسته از جذب درآمد ۴۷ میلیارد تومانی این منطقه در شش ماه ابتدای سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این میزان درآمد نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته حدودا ۱۹۰ درصد افزایش داشته است.

وی درآمد منطقه یک شهرداری فردیس در شهریور ماه را حدودا ۹ میلیارد تومان اعلام کرد و عنوان کرد: میزان درآمد شهرداری‌ها با رایه خدمات هر چه بهتر به شهروندان ارتباط مستقیم دارد، مطمئنا مردم از همه خدمات ارایه شده توسط شهرداری آگاه نیستند؛ این در حالیست که همه هزینه‌های پرداختی به شهرداری واضح و روشن است و این موضوع وظیفه شهرداری‌ها را در شفاف‌سازی درآمد و ارایه خدمات دشوار ساخته است.

مدیر منطقه یک شهرداری فردیس افزود: شهرداری‌ها با داشتن درآمدهای پایدار گام‌های موثری در پیش رفت و توسعه شهری پایدار برمی‌دارند، ایجاد درآمد پایدار در منطقه یک شهرداری فردیس، یکی از مهم‌ترین اهداف ما از ابتدای کار تا امروز بوده است.

وارسته با اشاره به ارایه طرح‌های درآمدی منطقه یک شهرداری فردیس، عنوان کرد: روند رو به رشد درآمد این منطقه در ماه‌های گذشته گویای وجود برنامه‌های درآمدی با مطالعه و طرح‌های کارشناسی با دقت بالا است .

وی با بیان اینکه شهرداری فردیس از ابتدای استقلال سعی در ایجاد درآمد پایدار و ارایه خدمات متمایز داشته است، تاکید کرد: با وجود روند کند ساخت و ساز نسبت به سال‌های گذشته و کاهش درآمدهای شهرداری از محل صدور پروانه‌های ساختمانی، منطقه یک شهرداری فردیس در ایجاد راهکارهای درآمدی پیشتاز است و سطح خدمات ارایه شده با توجه به اجرای پروژه های مختلف نیز بالا بوده است.

مدیر منطقه یک شهرداری فردیس گفت: اجرای سیاست‌های تشویقی و ایجاد راه‌کارهای موثر برای ایجاد منابع پایدار درآمدی و بالا بردن درآمد این منطقه بوده است.

کد خبر 392486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.