احداث آزمایشگاه مدیریت پسماند در کرج

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از احداث آزمایشگاه مدیریت پسماند این کلانشهر در آینده خبر داد.

به گزارش ایمنا، احمد خیری با بیان اینکه مدل‌سازی فعالیت‌های مرکز دفن با دانش و تجهیزات بومی به صورت ویژه در حال پیگیری است، اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری و قراردادهای مشترک مطالعات طرح و توسعه کارخانه کمپوست، تصفیه شیرابه و ایجاد لندفیل مهندسی و بهداشتی به دانشگاه تهران سپرده شده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود مراکز علمی معتبر در حوزه‌های محیط زیستی در استان البرز و افزایش تعاملات و تشکیل کمیته‌های تخصصی از اعضای هیئت علمی به زودی شاهد تحول دانشی در حوزه مدیرت پسماند خواهیم بود.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج از آمادگی مدیریت پسماند کرج جهت ایجاد مرکز نوآوری در حلقه دره و حمایت از پایان نامه های دکتری و شرکت های  دانش بنیان خبر داد و افزود: آزمایشگاه مدیریت پسماند در پردیس راه‌اندازی می‌شود.

وی از افزایش هماهنگی‌ها در خصوص انجام فعالیت‌های مشترک و تبادل تجربیات به منظور تحقق یکپارچه‌سازی در مدیریت پسماند خبر داد و خاطرنشان کرد: هوشمندسازی و ساماندهی خاک و نخاله با استفاده از سامانه نرم‌افزاری مشترک و تشدید نظارت به منظور پیشگیری از تخلیه‌های غیرمجاز با مشارکت اتحادیه کامیون‌داران در کرج بررسی شد.

خیری از آمادگی جهت افزایش همکاری‌های مشترکبا سایر دستگاه‌ها خبر داد و افزود: موضوع استانداردسازی ماشین‌آلات حمل زباله به منظور پیشگیری از ریزش شیرابه و انتقال به هنگام پسماندهای خانه به مرکز حلقه دره از مهم‌ترین مطالبات به حق مردم است که در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 392483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.