جابجایی بیش از ۳ میلیون مسافر در پایانه‌های مسافربری اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: تابستان امسال سه میلیون و ۵۲ هزار و ۸۹۲ مسافر با ۲۳۴ هزار و ۲۸۸ سرویس شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری برون شهری از پایانه‌های پنجگانه شهر اصفهان جابجا شده‌اند.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تابستان سال‌ جاری سهم ورود مسافر به پایانه‌های پنجگانه شهر اصفهان یک میلیون و ۴۵۰ هزار نفر و خروج مسافر از پایانه‌ها یک میلیون و ۶۰۲ هزار و ۸۹۲ نفر است.

وی با اشاره به وجود دو هتل در پایانه کاوه و صفه، افزود: در این بازه زمانی در هتل‌های کاوه و صفه شش هزار و ۲۵ نفر مسافر اسکان داده شدند و از خدمات آن‌ها استفاده کرده‌اند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: تابستان امسال برای تسهیل رفت و آمد مسافران، اقدامات ویژه‌ای را تدارک دیدیم تا با آسایش و امنیت‌خاطر و در محیطی زیبا و دلنشین بتوانند سفر خود را آغاز کنند یا پایان دهند.

وی ادامه داد: از جمله اقدامات انجام شده برای رفاه بیشتر مسافران در پایانه‌های اصفهان می‌توان به بازسازی و تعمیرات آبسردکن‌های مستقر در سالن‌های انتظار مسافر، تعمیرات آبنماها، گل‌کاری در محوطه پایانه‌ها و کاشت گل‌های آپارتمانی در داخل سالن‌های مسافر، رنگ آمیزی جدول‌ها و نرده‌ها و صندلی‌های سالن انتظار، خرید و نصب دیزل ژنراتور برق در پایانه مسافربری کاوه و جی جهت جلوگیری از قطعی برق این پایانه ها، سرویس پله‌های برقی و تعمیرات و بازسازی قسمت‌هایی از هتل‌های کاوه و صفه اشاره کرد.

محبوبی خاطرنشان کرد: به روز رسانی سامانه سنا سفر (نمایشگر اطلاعات سفر) که این سامانه برای نخستین بار در کشور و در پایانه‌های مسافربری راه‌اندازی  شده تا از سردرگمی مسافر هنگام ورود به پایانه مسافربری جلوگیری کند، نظارت دقیق و مداوم مامور بهداشت سازمان از غرفه‌های اغذیه‌فروشی مستقر در پایانه، برگزاری جلسه با عوامل نیروی انتظامی و شرکت‌های مسافربری جهت همکاری‌های لازم در خصوص برقراری امنیت محیط پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از دیگر اقدامات انجام شده است.

کد خبر 392476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.