اعزام ۸۰ دستگاه اتوبوس به مرز مهران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: امسال پیش‌بینی شده تعداد ۸۰ دستگاه اتوبوس واحد در دو مرحله برای سرویس‌دهی به زائران اربعین حسینی به مهران اعزام شود.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان امسال و برای پنجمین سال متوالی برای خدمت به زائران اربعین حسینی تعدادی اتوبوس‌ برای جابجایی آن‌ها بین منطقه مهران تا مرز عراق اعزام می‌کند.

وی افزود: امسال پیش بینی شده تعداد ۸۰ دستگاه اتوبوس در دو مرحله به مهران اعزام شود که در مرحله نخست ۶۰ دستگاه اتوبوس اعزام خواهد شد؛ البته بر حسب نیاز و تقاضا احتمال افزایش تعداد اتوبوس‌ها وجود دارد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه حدود ۱۵۰ نفر از نیروهای این شرکت اعم از راهبر و تدارکات در اجرای این برنامه حضور دارند، تصریح کرد: اتوبوس ویژه برای جابجایی کارکنان تعمیرگاه و نیروهای کمکی، ناظر و کنترل در نظر گرفته شده و یک دستگاه اتوبوس امداد سیار همراه با تجهیزات مورد نیاز اتوبوس‌ها نیز اعزام خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام اتوبوس‌های اعزامی مربوط به بخش خصوصی است تا سرویس‌دهی مناسب انجام شود و خطوط شهری اصفهان نیز با مشکلی مواجه نشود.

افتخاری خاطرنشان کرد: تدابیر لازم برای جایگزین کردن اتوبوس‌های اعزامی انجام شده تا خطوط اتوبوسرانی شهر مشکلی در سرویس‌دهی به مسافران نداشته باشد.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای سوختگیری اتوبوس‌ها و جایگاه‌های مجاز پیش بینی و اعلام شده است، گفت: نرم‌افزاری بر روی تلفن همراه راهبران نصب می‌شود که امکان رصد و کنترل تردد اتوبوس‌ها را فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: بر اساس دستورالعمل‌های مشخصی که توسط اتحادیه اتوبوسرانی ابلاغ شده، فعالیت نیروهای اعزامی طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده خواهد بود.

وی اظهار کرد: میزان کرایه جابجایی مسافران بر اساس نرخ مصوب اتحادیه است.

کد خبر 392469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.