قوانین حوزه پسماند اجرایی نشده است

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده بیش از ۶۰ درصد قوانین حوزه پسماند ابلاغی به دستگاه‌ها در ده سال اخیر اجرا نشده و آیین‌نامه‌های آن‌ها را تهیه و ابلاغ نکرده‌اند.

به گزارش ایمنا، عباس پاپی‌زاده پالنگان در تشریح نشست امروز -دوشنبه ۱۵ مهرماه- کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: دستور کار نشست کمیسیون در خصوص چگونگی عملکرد دولت در زمینه مدیریت پسماند شهری بود که نمایندگانی از وزارت کشور و سازمان حفاظت از محیط زیست در آن حضور داشتند.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گزارشی از عملکرد دستگاه‌های دولتی در خصوص مدیریت پسماند شهری ارائه شد، ادامه داد: بر اساس بررسی‌های انجام شده بیش از ۶۰ درصد قوانین حوزه پسماند ابلاغی به دستگاه‌ها در ۱۰ سال اخیر اجرا نشده و آیین‌نامه‌های آن‌ها را تهیه و ابلاغ نکرده‌اند.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نشست امروز بر اساس گزارش‌های ارائه شده عملکرد دولت در زمینه پسماند شهری ناموفق گزارش داده شد، تصریح کرد: دستگاه‌ها باید در مدت زمان دو هفته‌ ادامه گزارش خود را تکمیل کنند تا گزارش نهایی کمیسیون در زمینه پسماند شهری به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه شود.

کد خبر 392450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.