جایگاه فوتبال ساحلی ایران را  پس می گیریم

ملی پوش اصفهانی فوتبال ساحلی گفت: برای قهرمانی و کسب مدال پا به میدان می گذاریم. جایگاه ایران در رنکینگ جهانی ساحلی بعد از مسابقات جهانی المپیک، بهتر می شود.

امیرحسین اکبری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص قرار گیری ایران در جایگاه پنجم رنکینگ تیم های ملی فوتبال ساحلی جهان، اظهار کرد: در بازی های آسیایی فوتبال ساحلی که بعد از مسابقات بین قاره ای برگزار شد، نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم. بعد از  این رقابت ها بازی رسمی و دوستانه ای نداشتیم در صورتی که رقیبان ما در تورنومنت های  مختلف شرکت کردند. این موضوع باعث شد از کورس امتیاز گیری عقب بمانیم و در رنکینگ جهانی در جایگاه پایین تری قرار بگیریم.

اکبری با بیان اینکه تلاش می کنیم در مسابقات المپیک بازی های ساحلی در قطر و بازی های بین قاره ای نتیجه خوبی بگیریم، افرود: کسب نتایج خوب در رقابت های بین المللی باعث می شود که جایگاه بهتری کسب کنیم.

ملی پوش اصفهانی فوتبال ساحلی در خصوص مسابقات جام باشگاه های فوتبال ساحلی جهان، گفت: این بازی ها بعد از المپیک بازی های ساحلی قطر، در آلانیا ترکیه برگزار می شود. من نیز با تیم گلسا پوش یزد در این مسابقات حضور خواهم داشت.

اکبری در خصوص وضعیت فعلی تیم ملی فوتبال ساحلی، اظهار کرد: تیم از لحاظ فنی و آمادگی بدنی در شرایط مناسبی قرار دارد. تمرینات و اردوهای خوبی داشتیم. اردوی قبل به علت نزدیکی شرایط جوی بوشهر با قطر در بوشهر برگزار شد.

عضو تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص اردوی عمان که برگزار شد، تصریح کرد: یکی از دلایل برگزاری اردو در کشور عمان، شباهت آب و هوای این کشور با قطر است. همچنین تیم ملی فوتبال ساحلی عمان، یکی از تیم های خوب آسیا است و توانسته سهمیه جام جهانی را دریافت کند. در این اردو دو بازی دوستانه با تیم فوتبال ساحلی عمان داشتیم و توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم.

اکبری در خصوص مسابقات المپیک بازی های ساحلی قطر، گفت: در مسابقات المپیک بازی های ساحلی با تیم های اوکراین، پاراگوئه و سنگال هم گروه هستیم که هر سه تیم بین خوب های جهان هستند. در این مسابقات فقط تیم اول هر گروه به مرحله بعد می رود که این موضوع یکی از قوانین بد رقابت های المپیک بازی های ساحلی است. به همین دلیل هر سه بازی پیش رو برای تیم ها حساس و سرنوشت ساز است.

وی با اشاره به این که در هر تورنومنت بازی اول حساسیت ویژه ای دارد، ادامه داد: با آمادگی لازم و شرایط تیمی عالی برای قهرمانی وکسب مدال به میدان می رویم.

ملی پوش فوتبال ساحلی کشور با اشاره به دعوت هادی فرهمند به تیم ملی فوتبال ساحلی، گفت: مسلم مسیگر به دلیل مصدومیت نتوانست تیم را در این مسابقات همراهی کند و به همین دلیل هادی فرهمند به تیم دعوت شد.

اکبری افزود: در دوسال اخیر بازیکنان جوان و خوبی به تیم ملی دعوت شده اند که هادی فرهمند یکی از این بازیکنان است. قطعا المپیک بازی های ساحلی فرصت خوبی است تا فرهمند بتواند خود را نشان دهد.

به گزارش ایمنا، نخستین دوره بازی‌های ساحلی جهانی که قرار بود مهر ماه امسال به میزبانی شهر «سن‌دیگو» آمریکا برگزار شود به دلیل ناتوانی در تأمین بودجه از سوی میزبان لغو شد.

اکنون این رویداد در روزهای ۲۰ تا ۲۴ مهر امسال در ۲ ساحل الغرافه و کاتارا و مجموعه ورزشی اسپایرا به میزبانی قطر برگزار می‌شود و ایران در رشته های کشتی، فوتبال ساحلی، کاراته و صخره نوردی نماینده دارد.

کد خبر 392434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.