حسابی خودت را نشان بده/ به حساب شان می رسیم

پانصد و نود و نهمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و چهل و دومین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "قلعه نویی به خاطر شرایطش دارو مصرف می کند" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که به نقل از مدیرعامل سپاهان مطرح شده است. تابش در خصوص عدم حضور قلعه نویی در برخی کنفرانس های بعد از بازی اظهار داشت: ایشان مشکلی برای صحبت با اصحاب رسانه ندارند اما به دلیل برخی مشکلات جسمی و روحی دارو مصرف می کنند و گاهی فشار بازی باعث میشود نتواند در نشست خبری حضور پیدا کند.

"حسابی خودت را نشان بده" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که اشاره به انتخاب محمد محبی به اردوی تیم ملی دارد که در حاشیه تمرین این تیم ویلموس ضمن صحبت با ستاره ٢٠ساله سپاهان و ایجاد انگیزه بیشتر به این بازیکن اطمینان داد که خیلی زود میتواند در تیم ملی هم به ستاره تبدیل شود. 
" این سپاهان به هیچ تیمی باج نمی دهد"عنوان پایانی این رسانه الکترونیک می باشد.

"به حساب شایعه پراکنان می رسیم" عنوان اصلی "سبز سبزم" است که اشاره به بیانیه مدیران باشگاه ذوب آهن در جهت حمایت از علیرضا منصوریان و تهدید شایعه پراکنان اشاره دارد.
"همه از کیفیت دربی لذت بردند" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از حمید بابایی پیشکسوت فوتبال ایران مطرح شده است. بابایی در خصوص دیدار دربی اصفهان صحبت کرد و این بازی را یکی از باکیفیت ترین مسابقات لیگ دانست که همه از دیدن آن لذت بردند.
"همه دیدند حقمان باخت در شهرآورد نبود" و" روز شلوغ ذوبی ها در تمدید قرارداد با دختران فوتبال" عناوین پایانی رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 392433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.