استارت نامحسوس فاز افزایشی در بازار بورس امروز ۱۵ مهرماه

شاخص کل بورس تهران که از ساعت ۹ امروز وارد فاز افزایشی شده بود در ساعت ۹ و ۴۲ دقیقه کاهشی شد و در نهایت با رشد ۷۰۱ واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، چهار میلیارد و ۹۳۶ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش یک میلیارد و ۹۳۹ میلیون تومان در ۴۷۴ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۷۰۱ واحدی در ارتفاع ۳۲۰هزار و ۹۰۹ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی پالایش نفت تهران، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت اصفهان شد و در مقابل نمادهای معاملاتی بانک ملت، بانک پاسارگاد و بانک تجارت با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص بورس شد.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۱۸۸واحد، کل (هموزن) ۵۳واحد، قیمت (هموزن) ۳۵واحد، آزاد شناور ۲۸۲واحد و شاخص بازار دوم ۳۸۳۴ واحد رشد و شاخص بازار اول ۲۷ واحد افت کردند.

در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۱۹۶۸ میلیون ورقه به‌ارزش ۱۰۹۸ میلیارد تومان در ۳۳۶ هزار نوبت، آیفکس ۲۳واحد رشد کرد و در ارتفاع ۴۲۱۱ واحد قرار گرفت.

کد خبر 392432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.