تخفیف ۳۰ درصدی عوارض کمیسیون ماده صد فردیس

سرپرست شهرداری فردیس از تصویب لایحه تخفیف ۳۰ درصدی عوارض بعد از کمیسیون ماده صد در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس خبر داد و گفت: این اقدام به مناسبت اعیاد ماه رببع و ولادت حضرت محمد (ص) انجام می شود.

به گزارش ایمنا، مسعود نجفی از تصویب لایحه تخفیف ۳۰ درصدی عوارض بعد از کمیسیون ماده صد خبر داد و اظهار کرد: این میزان تخفیف برای مودیانی اعمال می شود که بخواهند بدهی ملکشان را به صورت یکجا پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه لایحه تخفیف ۳۰ درصدی پرداخت عوارض بعداز کمیسیون ماده صد به مناسبت اعیاد ربیع به شورای اسلامی شهر ارایه شده است، تأکید کرد: از شهروندان به ویژه مالکانی که در سال‌های گذشته جرایم کمیسیون ماده صد و عوارض مرتبط را تعیین تکلیف نکرده‌اند تقاضا می‌شود تا در این بازه زمانی، از این فرصت استفاده و بدهی خود را پرداخت کنند.

سرپرست شهرداری فردیس خاطرنشان کرد: طرح تخفیف ۳۰ درصدی پرداخت عوارض بعد از کمیسیون ماده صد با اتفاق آراء در صحن علنی شورای اسلامی شهر فردیس به تصویب رسید و پس از سیر مراحل قانونی و درصورت تصویب در هیئت تطبیق اجراء می شود.

نجفی با اشاره به ساماندهی دست‌فروشان بلوار شهدا، عنوان کرد: این اقدام با همکاری نیروی انتظامی انجام و امروز علاوه بر آزادسازی پیاده راه‌های بلوار شهدا، شاهد بازارچه ای دائمی برای دست‌فروشان هستیم.

وی با بیان اینکه مقدمات ایجاد کلانتری اجراییات فردیس در حال انجام است، اضافه کرد: با ایجاد این کلانتری اقدامات مدیریت شهری منظم‌تر خواهد شد و این مهم نویدی برای اهالی شهر فردیس است.

کد خبر 392424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.