صدور ۸۴۴ پروانه فعالیت در سال جاری

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس از صدور ۸۴۴ پروانه فعالیت وسایط نقلیه و ۵۸۸ پروانه اشتغال رانندگان در سال جاری خبر داد.

به گزارش ایمنا، سعید حسینی‌پور با اشاره به عملکرد واحد بار و کالا سازمان حمل و نقل این شهرداری، اظهار کرد: واحد حمل و نقل بار و کالا مسئولیت ساماندهی شرکت‌های حمل و نقل بار و کالا، امداد خودرو و یدک‌کش، توزیع و پخش، پروانه بهره‌برداری و کلیه وسایط نقلیه سنگین و نیمه‌سنگین فعال در بخش بار و مسافر درون شهری را بر عهده دارد.

وی با اشاره به همکاری این سازمان با سازمان صنعت، معدن و تجارت در ارتباط با تخصیص لاستیک یارانه‌ای به ناوگان سنگین و نیمه سنگین، خاطر نشان کرد: پیرو همکاری با سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) در خصوص معرفی و درخواست متقاضیان دریافت لاستیک به نرخ تعاونی از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۱۸۳ فقره معرفی‌نامه جهت دریافت لاستیک بر اساس صدور و تمدید پروانه فعالیت صادر گردیده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس در ادامه تصریح کرد: متقاضیان دریافت لاستیک ناوگان سنگین و نیمه سنگین به نرخ تعاونی از ۲۲ مرداد ماه سال جاری تنها از طریق وب سایت www.utcms.ir  می‌توانند اقدام به ثبت درخواست برای دریافت لاستیک کنند.

حسینی‌پور تاکید کرد: واحد بار و کالای سازمان حمل و نقل طی شناسایی شرکت های حمل و نقل درون شهری، بزودی بستر صدور پروانه بهره داری شرکت های فعال در حوزه حمل و نقل درون شهری را فراهم خواهد کرد.

کد خبر 392410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.