افزایش ۱۰۰ درصدی کشف کالای قاچاق در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از افزایش ۱۰۰ درصدی کشف  کالای قاچاق در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از شهرستان شاهین شهر و میمه سرهنگ حسین بساطی در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید میلاد امینی از شهید مدافع امنیت در شهرستان گفت: در سال رونق تولید و در راستای حمایت از سرمایه گذاران و فراهم کردن امنیت کسب و کار و بازار با تلاش نیروی انتظامی در شهرستان، افزایش ۱۰۰ درصدی کشف کالای قاچاق را در شش ماه گذشته داشته ایم.

وی اظهار کرد : بیش از ۸۵ درصد امنیت در کشور از سوی نیروی انتظامی است که حاصل تلاش شبانه روزی ناجا برای تولید و ایجاد امنیت است که بهای سنگینی برای برقراری و حفظ آن می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: با تلاش نیروهای انتظامی و پلیس های تخصصی،  افزایش گشت ها و اجرای طرح های پاکسازی در نقاط مختلف شهرستان، افزایش ۲۱۳ درصدی کشف مواد مخدر و افزایش ۵۶ درصدی دستگیری سارقان را در شش ماه اول سال داشته ایم.

وی تصریح کرد: در شش ماه گذشته کاهش ۵ درصد سرقت منازل، ۶ درصد سرقت مغازه، ۲۵ درصد خودرو، ۳۰ درصد قطعات، ۶۵ درصد کیف قاپی را داشته ایم و با دستگیری سارقان، ۴۵ فقره کشف سرقت از منازل را ثبت و پیگیری کرده ایم.

سرهنگ بساطی اظهار کرد: در شش ماه گذشته بیش از ۴۵ هزار تماس تلفنی با پلیس و ۱۱۰ داشته ایم که منجر به انجام مأموریت و پیگیری مطالبات مردمی شده است.

وی افزود: با توجه به اجرای طرح های ناظر و ظفر و افزایش گشت های انتظامی در شهرستان از ابتدای سال تاکنون کاهش ۴ درصدی جرایم در بخش های مختلف  بخصوص سرقت را نسبت به ۶ ماهه پارسال شاهد بوده ایم.

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: در حوزه نزاع و درگیری در شهرستان آمار تقریبا در حال کنترل است و نیاز است شهروندان آستانه تحمل خود بخصوص در حین رانندگی و برخورد با همسایگان را ارتقاء دهند تا درگیری های روزانه به صفر برسد.

وی اظهار کرد: با تلاش بخش های فتا و برگزاری دوره های مختلف آموزشی، سازمان نیروی انتظامی تا سال ۱۴۰۰ به یک پلیس هوشمند جهت خدمت رسانی بیشتر و بهتر به هموطنان تبدیل می شود.

کد خبر 392409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.