فرش صلح کودکان نقاش زیر پای چهارباغ

برنامه "فرش صلح کودکانه"، ۱۶ مهرماه به مناسبت روز جهانی کودک از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در گذرفرهنگی چهارباغ برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، مدیر دفتر تخصصی کودک در خصوص برنامه فرش صلح کودکانه اظهار کرد: خانه کودک وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان قصد دارد در برنامه "فرش صلح" به کودکان آموزش دهد صلح و دوستی در دنیا قانون است و همه باید به سمت آن حرکت کنند.

زهرا کاظمی با اشاره به اینکه عموم کودکان تنها می توانند از نقاشی فرش صلح بازدید کنند، گفت: این برنامه توسط کودکان هنرمند و نقاش عضو خانه کودک اجرا می شود و این کودکان به نقاشی نقش و ترنج صلح بر روی فرش ۱۲ متری می پردازند و همان روز این فرش در گذر فرهنگی چهارباغ برای بازدید عموم آویزان می شود.

وی ادامه داد: در کنار این برنامه همان کودکان پرنده هایی را طراحی و رنگ آمیزی می کنند که نماد صلح هستند که این پرنده ها نیز در همان مکان با طناب آویزان خواهند شد.

مدیر دفتر تخصصی کودک افزود: برنامه فرش صلح کودکان ۱۶ مهرماه به مناسبت روز جهانی کودک از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در گذرفرهنگی چهارباغ برگزار می شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: "چهل تکه آرزو" ساعت ۱۷ روبروی شهرداری مرکزی، لحظه های نقره ای ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۵ تا ۱۹ در خانه کودک و چهارقدم تا کودکی از ساعت ۱۵ در گذرفرهنگی چهارباغ از جمله برنامه های ویژه روز جهانی کودک بوده که ۱۶ مهرماه در ساعات تعیین شده میزبان کودکان و والدین است.

کد خبر 392399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.