اعزام موکب امام علی(ع) شهرداری بیرجند به عتبات عالیات

شهردار بیرجند از اعزام موکب این شهرداری به شهر کاظمین برای ارایه خدمات به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش به گزارش ایمنا، علی جاوید اظهار کرد: ۴۰ نفر از پرسنل شهرداری در قالب موکب خدماتی، نظافتی، آتش‌نشانی امام علی (ع) شهرداری بیرجند عازم شهر کاظمین، باب صاحب‌الزمانی شدند.

وی با بیان اینکه اعزام این نیروها به صورت داوطلبانه از شهرداری بیرجند و شهرداری‌های استان بوده است، عنوان کرد: طبق روال سال‌های گذشته، نیروهای خدماتی شهرداری برای نظافت و رفت و روب و توزیع لوازم بهداشتی بین زائران شهر کاظمین عازم این شهر شدند.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی اربعین بزرگ‌ترین رویداد مذهبی جهان است و تمام مسلمانان از اقصی نقاط جهان در اربعین به زیارت امام حسین(ع) می‌روند که این امر لزوم همراهی و همکاری همه مردم را می طلبد و شهرداری بیرجند نیز مستثنی از این قاعده نبوده و با اعزام این کاروان نقش کوچکی در این گردهمایی بزرگ مسلمانان ایفا می‌کند.

وی اضافه کرد: شهرداری بیرجند برای سومین سال پیاپی با اعزام تیمی متشکل از پاکبانان، رانندگان و کارکنان شهرداری و تعدای از نیروهای آتش‌نشانی گامی در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران اربعین برداشته است.

شهردار بیرجند یادآور شد: موکب خدماتی، نظافتی و آتش نشانی امام علی (ع) شهرداری بیرجند به ۳۰ کپسول آتش نشانی مجهز شده است.

کد خبر 392373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.