۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
محله «اطشاران» جان می‌گیرد

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: پیرو درخواست شهروندان ساکن در محله اطشاران و دستور شهردار اصفهان مبنی بر رفع مشکلات این محله، جلساتی با حضور معتمدان محل برگزار و تصمیمات لازم گرفته شد.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با افتتاح ایستگاه ۲۵ سازمان آتش نشانی در کوی میلاد واقع در محله اطشاران، تعدادی از شهروندان این محله برخی از مشکلات را مطرح و خواستار رسیدگی و توجه هر چه بیشتر شهرداری شدند.

وی افزود: پیرو این موضوع روز گذشته(۱۴ مهرماه) جلسه‌ای با حضور معتمدان و اعضای هیئت امنای امامزاده محله اطشاران با شهردار، معاونان و مسئولان منطقه ۱۰ برگزار و تصمیمات خوبی برای رفع مشکلات محله گرفته شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: یکی از مشکلات شهروندان ساکن در کوی میلاد ورودی محله اطشاران بود که با توجه به تاکید شهردار اصفهان و طرح مصوب، آن را در فرایند اجرا قرار دادیم و امیدواریم بتوانیم منابع مالی مورد نیاز و تغییر کاربری زمین‌های اطراف را هر چه سریعتر انجام و نسبت به آزادسازی مسیر اقدام کنیم.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از خواسته های شهروندان محله اطشاران، کمبود فضای سبز در کوی میلاد بود، از این رو دو قطعه زمین با کاربری فضای سبز در نظر گرفتیم و مقرر شد مالکان دعوت و نسبت به توافق و آزادسازی این اراضی مورد نظر اقدامات لازم انجام شود تا فضای سبزی در خور شأن مردم این محله احداث کنیم.

شهبازی با بیان اینکه ساماندهی پلاک‌های کد پستی محله اطشاران با همکاری شهرداری و اداره پست انجام خواهد شد، افزود: موضوع دیگر آسفالت معابر بود که مقرر شد معاونت عمران منطقه ۱۰ بررسی لازم را انجام داده و تا حد امکان با مشارکت شهروندان نسبت به آسفالت معابر اقدام شود.

وی اظهار کرد: در جلسه روز گذشته پیرامون زیباسازی و مبلمان شهری محله اطشاران بحث و بررسی و مقرر شد خدمات شهری این منطقه اقداماتی مشابه محله حصه را در اطشاران انجام دهد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اپهار امیدواری کرد: در محله اطشاران و کوی میلاد که نیاز به رسیدگی بیشتر دارد در برنامه زمان‌بندی مشخص، بخشی از نیازهای شهروندان مرتفع و رضایتمندی آنها جلب شود.

کد خبر 392368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.