این سپاهان تسلیم بشو نیست

سیصد و یازدهمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "تهدید به تعقیب قضایی برای بدخواهان علی منصور" عنوان اصلی این رسانه است که به بیانه مدیران باشگاه ذوب آهن در جهت حمایت همه جانبه و پرقدرت از سرمربی خود پرداخته است. در این بیانیه ضمن رد تمامی شایعات چند هفته اخیر مبنی بر برکناری منصوریان از سرمربیگری ذوب آهن، مدیران باشگاه اعلام داشتند که از طریق مراجع قضایی با شایعه پراکنان برخورد خواهند کرد.

"هنوز رکوردی جابه جا نشده" دیگر عنوان این رسانه است که به رکورد ثبت شده توسط دو دروازه بان سپاهان و تراکتورسازی بر می گردد. بیش از این اعلام شده بود. رشید مظاهری، گلر تراکتور به دلیل آماری که از فصل گذشته با لباس ذوب آهن در اختیار دارد تنها نیاز به ۵۷ دقیقه کلین شیت در بازی با پارس در هفته ششم دارد تا به رکورد حسینی برسد و به همین منظور در دقیقه ۵۸ بازی اخیر تماشاگران حاضر در ورزشگاه برای او جشن رکورد گرفته و مورد تشویقش قرار دادند.

در پایان بازی خود رشید در مورد رکوردش صحبت کرد. این در حالیست که آمار اعلام شده اشتباه بوده و  با نگاهی به بازی های رشید مظاهری در فصل قبل درمی یابیم که آخرین بازی مظاهری برای ذوب‌آهن در لیگ برتر فصل گذشته؛ دیدار عقب افتاده هفته هجدم این تیم مقابل سایپا بوده که در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار شد و سایپا با دو گل دقیقه شش رضا اسدی و دقیقه ۹۰ مهرداد کفشگری به برتری دو بر صفر دست یافت و پس از این دیدار مظاهری در سه بازی انتهایی ذوب آهن در لیگ برتر فصل قبل مقابل تیمهای پارس جم، فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان به میدان نرفت.

بنابراین طبعا با توجه به اینکه رکورد مورد بحث دقایق متوالی گل نخوردن در بازی های لیگ برتر است، رکورد فعلی رشید مظاهری پس از گل دقیقه ۹۰ خورده شده از سایپا در فصل قبل؛ تنها ۴۵۰ دقیقه است که مربوط به ۵ بازی ابتدایی این فصل با پیراهن تیم تراکتور است. 

"این سپاهان تسلیم بشو نیست" عنوان پایانی این رسانه الکترونیک است که به نقل از سایت روزنامه نصف جهان ضمن تعریف و تمجید از سپاهان لیگ نوزدهم این تیم را جنگجو و تسلیم ناپذیر عنوان می کند.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 392361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.