بهسازی معابر کیش برای تردد توان‌خواهان

معاونت فنی و عمرانی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش از اجرای عملیات هم‌سطح‌سازی معابر و احداث مسیر عبور افراد کم‌توان جسمی در سطح جزیره کیش خبر داد.

به گزارش ایمنا، امین صفایی با تاکید بر ضرورت توسعه امکانات ویژه در فضاهای شهری، اظهار کرد: احداث معابر و پیاده روها و تبدیل بسیاری از معابر قدیمی به بلوار و در نتیجه نیاز به اتصال دو سوی بلوار به یکدیگر همواره یکی از فعالیت‌های شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش بوده است و از این جهت در سال‌های گذشته سالیانه بالغ بر ۶۰ تا ۸۰ هزار مترمربع پیاده رو در شهر احداث شده است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی مسیرهای لازم برای عبور و مرور افراد کم توانان جسمی و یا کالسکه کودکان و همچنین محل‌های تقاطع مسیرهای دوچرخه با فضای میانی بلوارها در شهر الزامی است، عنوان کرد: به منظور بهبود کیفیت معابر، هم‌سطح‌سازی معابر در محل‌های تقاطع و پیش‌بینی رمپ به صورت فراگیر در سطح معابر جزیره در دستور کار شرکت عمران، آب و خدمات قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در نخستین فاز از عملیات اجرایی این طرح، اقدامات عمرانی مورد اشاره در خیابان‌های فردوسی، بلوارهای رودکی، تهران و مروارید انجام شده است و توسعه این طرح در سایر نقاط سیاحتی و مناطق مسکونی نیز در برنامه عملیاتی شرکت قرار دارد.

کد خبر 392358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.