هزینه سفرهای خارجی سه برابر شده است

دبیر انجمن صنفی دفاتر سفری استان تهران گفت: از آنجایی که بیشتر قیمت تور مسافرتی به پرواز و هتل آن است، باتوجه به نرخ دلار تمام سفرهای خارجی افزایش حداقل سه برابری داشته است.

تقی حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به گرانی های موجود و افزایش قیمت بلیط، استفاده از هواپیما کاهش داشته است و تنها افراد خاصی از آن استفاده می کنند.

وی در رابطه با میزان استفاده از وسایل نقلیه افزود: در قیاس با سال گذشته وسیله نقلیه بیشتر سفرها از هواپیما به قطار و اتوبوس تغییر یافته است.

حسین زاده در مورد افزایش هزینه استفاده از خدمات هتل ها، ادامه داد: قیمت هتل های خارجی بر اساس نرخ دلار تغییری نداشته، اما با توجه به تبدیل نرخ دلار به ریال، قیمت هتل‌ها تا سه برابر افزایش یافته است.

دبیر جامعه تخصصی گردشگری الکترونیکی ایران درمورد اینکه بیشترین افزایش قیمت را چه سفرهایی داشتند، گفت: از آنجایی که بیشتر قیمت تور مسافرتی به پرواز و هتل آن است، باتوجه به نرخ دلار تمام سفرهای خارجی افزایش حداقل سه برابری داشته است.

وی در رابطه با افزایش یا کاهش کمیت و کیفیت سفرهای داخلی و خارجی تصریح کرد: کمیت سفرها به علت گرانی کاهش یافته است، اما کیفیت سفر هیچگونه تغییری نداشته است.

کد خبر 392356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.