آقای گل اسکاتلند در تیررس استقلال/ سردار روی مدار

عملکرد فوق العاده سردار آزمون در لیگ روسیه و لیگ قهرمانان اروپا دیروز نیز امتداد یافت و با گل و پاس گلی که به ثمر رساند بهترین بازیکن زمین لقب گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نزدیکی نام مهاجم انگلیسی در اطراف استقلال، درخشش سردار در لیگ روسیه و شکست تیم ملی والیبال مقابل برزیل مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز-۱۵مهر۱۳۹۸- بود.

"این بار هوپر از انگلیس" عنوان "گل" در خصوص نزدیک شدن نام هوپر به استقلال است مهاجم ۳۱ساله‌ای که سابقه آقای گلی در لیگ اسکاتلند را نیز دارد و مهاجم قدرتمندی قلمداد می‌شود که با ارزش ۱.۵میلیون دلاری در تیررس استقلال است.

"ایران ورزشی" با عنوان "سردار روی مدار" از درخشش‌های دنباله دار ستاره ایرانی زنیت نوشت، او که پس از گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا حسابی تشویق شده بود روز گذشته نیز در بازی تیمش یک گل و یک پاس گل را به ثمر رساند تا بهترین بازیکن زمین لقب گیرد، ستاره جوانی که اگر با همین مسیر ادامه دهد،نوید ظهور یک علی دایی دیگر را در ایران می‌دهد.

"شگفتی جوان‌ها تکمیل نشد" عنوان "ابرار ورزشی" برای شکست تیم ملی والیبال مقابل برزیل بود، شکستی که تا حدودی قابل پیش‌بینی بود و باید چشم به بازی‌های آینده دوخت تا دوباره شاهد درخشش جوانان با انگیزه تیم ملی والیبال باشیم.

"حاضرم روی نیمکت بشینم اما قهرمان شویم" اظهارات سید جلال حسینی است که "خبرورزشی" آن را بازتاب داده است، گفته‌ای که نشانی از اختلاف او و کالدرون نداشته و ندارد، این عدم اختلاف وقتی عیان تر می‌شود که در همین مصاحبه او عینا اظهار کرد مشکلی با کالدرون ندارد.


"هدف" با عنوان "لیگ برتر زمان کی‌روش دیده نمی‌شد" از گفته‌های امیر قلعه نویی نوشت، سرمربی سپاهان که منتقد اصلی لیست قبلی تیم ملی بود حالا و با دعوت سه بازیکن از تیمش در مصاحبه‌هایی به تمجید از ویلموتس پرداخت.

علی دایی که زمزمه‌هایی جدی از حضورش در گل‌گهر سیرجان شنیده می‌شد دیروز اعلام کرد گل گهر مقصد بعدی او نخواهد بود "شوت" با عنوان "برنامه‌ای برای برگشت به فوتبال ندارم" از اظهارات شهریار نوشت تا حالا نام فرهاد مجیدی در حوالی سیرجانی‌ها شنیده شود.

به نظر می‌رسد انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم ملی امید به مذاق فوتبال دوستان خوش نیامده است و انتقادات زیادی بر این انتخاب وارد شد، "پیروزی" با عنوان "گلزن قرن در میان انتقادات قرن" از این انتقادات نوشت.

کد خبر 392348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.