برخورد با مسافربرهای شخصی در فرودگاه‌ کرمانشاه

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه از برخورد با مسافربرهای شخصی در اطراف فرودگاه‌ شهیداشرفی اصفهانی و پایانه‌های مسافربری خبر داد.

سجاد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به فعالیت مسافربرهای شخصی، اظهار کرد: گروهی از مسافربرها هستند که برای مسافران و شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کنند و در بسیاری از موارد دیده شده این رانندگان خودروی خود را در محل‌های اطراف فرودگاه پارک کرده و با حضور در ترمینال‌ها اقدام به مسافرگیری می‌کنند که این موضوع نارضایتی بسیاری از مسافران و شهروندان را به دنبال داشته است.  

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه برخی از مسافربرهای شخصی با توقف در محل‌های غیرمجاز باعث ترافیک می‌شوند، خاطرنشان کرد: نظارت و ساماندهی ایستگاه‌های تاکسی و برخورد با مسافربرهای غیرمجاز، به ویژه در ایام اربعین حسینی در مبادی ورودی و خروجی شهر یکی از اولویت‌های سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه است.

وی در رابطه با نوع برخورد با این افراد، گفت: در مرحله نخست، خودروی آن‌ها به مدت ۱۵ روز توقیف و با تعهد محضری و پرداخت خلافی، آزاد می‌شود؛ در صورتی که دوباره در محدوده فرودگاه و پایانه مسافربری رویت شوند به مدت یک‌ماه و همچنین تعهد محضری و پرداخت خلافی و در مرحله سوم با برخوردهای قضایی با آنان اقدام خواهد شد.

کد خبر 392347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.