آذری رفت دل سرد شدم/ قول قهرمانی نمی دهم

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: باشگاه انتظار بازی قشنگ از تیم دارد اما ما تلاش خود را انجام می دهیم که بهترین نتایج را کسب کنیم.

بیان محمودی در گفت وگو با خبرنگارایمنا، در رابطه با جدایی از تیم فوتبال بانوان ذوب آهن، اظهار کرد: قبل از جدایی سعید آذری از ذوب آهن در جلسه خصوصی که با او داشتم برای بستن قرار داد به توافق رسیدیم و برنامه هایی که داشتم را تحویل دادم، اما زمانی که آذری از این باشگاه جدا شد، دلسرد شدم و به دلیل اینکه بودجه تیم را پایین آورده بودند ادامه همکاری امکان پذیر نبود.

وی افزود: آذری یک مدیر فوق العاده در بخش بانوان و آقایان ذوب آهن بود که به نظر من باشگاه ذوب آهن یکی از مفید ترین آدم های خود را از دست داد. امضا قرار دادم با سپاهان زمان زیادی نبرد و تنها چند روز قبل از امضا قرار داد با این باشگاه حرف زده بودم. 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن شرایط مالی خوبی نداشتند، تصریح کرد: چند نفر از بازیکنان سپاهان همراه با مربی خود از این تیم جداشدند به همین دلیل تیم تقریبا خالی شده بود و مجبور به جذب بازیکن بودیم. بازیکنان ذوب آهن در این تیم شرایط مالی خوبی نداشتند و برای اینکه می خواستند با من کار کنند به سپاهان پیوستند. سپاهان و ذوب آهن تفاوتی با یکدیگر ندارند و هر دو تیم های اصفهان هستند.

محمودی در خصوص هدف گذاری تیم فوتبال بانوان سپاهان در لیگ برتر فوتبال، خاطر نشان کرد: باشگاه انتظار بازی زیبا از تیم دارد، اما ما تلاش خود را انجام می دهیم که بهترین نتایج را کسب کنیم. هیچ مقامی در لیگ دور از دسترس نیست، اما قولی برای قهرمانی نمی دهم.

سپاهان و ذوب آهن به بانوان توجه ویژه دارند

وی با اشاره به اینکه سپاهان و ذوب آهن از لجاظ امکانات فوق العاده هستند، اظهار کرد: هر دو باشگاه به بانوان توجه ویژه ای دارند که خیلی خوب است، اما به نظر من باشگاه سپاهان امکانات بهتری دارد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان در رابطه با جذب بازیکن جدید، تاکید کرد: همه بازیکن های خوب تیم دارند، ما هم به بازیکن جدید فکر نمی کنیم. بدنساز تیم ذوب آهن را باخود به سپاهان آوردم، اما مدیر فنی با یکی دیگر از کمک ها از اصفهان و انتخاب خودم هستند.

محمودی اضافه کرد: تیم خیلی دیر بسته شد و در حال حاضر به ۶۰ درصد آمادگی رسیدیم و برای بهتر شدن تلاش می کنیم.

وی با بیان اینکه سمیه شهبازی مربی باشخصیتی است، گفت: این مربی برای سپاهان زحمت زیادی کشیده که جا دارد تشکر کنم. احترام زیادی برای شهبازی قائل هستم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد.

وی در رابطه با تیم فوتبال آقایان سپاهان، تصریح کرد: تیم فوتبال آقایان سپاهان فوق العاده است، بازی های آن ها را دنبال می کنیم و با حمایت مدیرعامل این باشگاه و کادر فنی خوب تیم به نظر من یکی از شانس های اصلی قهرمانی هستند.

کد خبر 392335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.