کی روش، کی روش، کی روش/و بنیادش براندازیم!

پانصد و نود و هشتمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و چهل و یکمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه"فوتبال به وقت اصفهان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "کی روش، کی روش، کی روش.." عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که به نوشته مرتضی رمضانی راد سردبیر روزنامه صدای سپاهان درخصوص کی روش استنلی  اشاره کرده،در قسمتی از این مطلب آمده است: 

او حالا مهاجمی است که سایر مدعیان بیش از هر زمانی آرزوی داشتن او را دارند.
کی‌روش استنلی در دومین فصل حضور در سپاهان پس از چند دیدار ابتدایی که در گلزنی ناکام بود، دوباره همان مهاجم دوست داشتنی شده که هواداران با شعار معروف " کی روش، کی روش، کی روش... و به شیوه ای متفاوت از همگان او را تشویق می کنند. فرمانده نیروی هوایی سپاهان بعد از گل تعیین‌کننده هفته قبل مقابل پرسپولیس که تا حدودی متفاوت از سایر گل‌های او در زمان حضور در فوتبال ایران بود، این بار در شهرآورد اصفهان دوباره آسمان نقش جهان را به تسخیر خود در آورد و نشان داد که به شدت مهارناپذیر است. مرد برزیلی سپاهان در جنگ با تیم سابق خود یک بار دیگر تفاوت را در آسمان رقم زد تا سپاهانی ها خشنود از داشتن او توفنده و بالنده به سوی دبل قهرمانی حرکت کنند.
"تیم ملی کمی تا قسمتی طلایی شد" دیگر عنوان این رسانه الکترونیک است که اشاره به فهرست جدید اعلام شده از سوی تیم ملی دارد که نام سه بازیکن سپاهان در آن به چشم میخورد.
" سپاهان ٢٥مهر به حساب پیکان می رسد"عنوان پایانی این رسانه الکترونیک می باشد.

"و بنیادش براندازیم" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که به قضاوت فاجعه بار موعود بنیاری فر در دربی اصفهان و اشتباهات وی و کمک هایش علیه ذوب آهن و شکایت باشگاه ذوب آهن از وی اختصاص دارد. روزنامه سبزسبزم اظهار امیدواری کرده که ای کاش زودتر ویدئوچک وارد فوتبال ایران شود تا امثال بنیادی فر یک تیم را در دیداری بزرگ به قتل نرسانند.

" گام بعدی سبزها در جام جذفی ۲۴ مهرماه،می توانستیم در نیمه اول کار سپاهان را تمام کنیم" و به اشتباهات داوری باختیم نه منصوریان" دیگر عناوین این رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 392304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.