خیابان گلستان یکم فردیس آسفالت شد

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس از انجام عملیات آسفالت ریزی گلستان یک خبر داد و گفت: برای عملیات آسفالت ریزی این خیابان حدودا دو هزار تن آسفالت بکار رفته است.

به گزارش ایمنا، مهرداد حقیقی از انجام عملیات آسفالت ریزی خیابان گلستان یک خبر داد و اظهار کرد: برای آسفالت‌ریزی این خیابان حدودا ۲ هزار و ۲۱ تن آسفالت استفاده شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه طول و عرض این خیابان از تقاطع آبرسانی تا بلوار ارم را به ترتیب ۴۰۴ متر طول و ۱۱ متر عرض است، افزود: مدیریت شهری فردیس در راستای آسفالت‌ریزی معابری که آسفالت آن‌ها تخریب شده است به صورت اولیت‌بندی اقدام می‌کند.

سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس با بیان اینکه طول و عرض خیابان گلستان یک از بلوار ارم تا کوچه کوثر را به ترتیب ۷۴۸ متر طول و ۹ متر طول است، خاطرنشان کرد: در صدد هستیم پس از انجام عملیات آسفالت‌ریزی این خیابان، خیابان گلستان ۵۶ را لکه گیری و ترمیم آسفالت کنیم.

حقیقی با بیان اینکه خیابان گلستان ۵۶ معبری ۸۰۰ متری است، گفت: برای انجام عملیات آسفالت‌ریزی این خیابان حدودا ۴۸۰ تن آسفالت نیاز است.

کد خبر 392303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.