بارش رگبارهای پراکنده در جنوب و غرب اصفهان از روز دوشنبه

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: بارش رگبارهای پراکنده و موقت در جنوب، غرب و مرکز استان در روز دوشنبه پیش بینی می شود.

 ابراهیم هنرمند روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه جوی نسبتاً پایدار بر استان حاکم است، اظهار کرد:  امروز وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان به‌صورت صاف و افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید در ساعات بعداز ظهر است.

وی ادامه داد: فردا با استقرار جوی نسبتا ناپایدار بر روی استان، بارش رگبارهای پراکنده و موقت در جنوب، غرب و مرکز استان پیش بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به کاهش یک تا دو درجه کمینه دما هوا طی ۲۴ ساعت آینده، گفت: بادرود با دمای 33 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین مناطق استان خواهند بود.

هنرمند افزود: بیشینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به 30 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک‌ترین ساعات صبح فردا به 14 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

 به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان امروز یکشنبه – 14 مهرماه – با میانگین 81 در وضعیت قابل قبول (سالم) قرار دارد.

کد خبر 392294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.