پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات رنگ‌آمیزی جدول‌های آرامستان سمنان

‌سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری سمنان از پیشرفت ۸۵% درصدی عملیات رنگ‌آمیزی جدول‌های معابر در آرامستان شهر سمنان خبر داد.

به گزارش ایمنا، علیرضا جندقی با اعلام این خبر، اظهار کرد: به منظور ارتقاء و بهبود سیما و منظر محیطی و ‌کیفیت بصری آرامستان، تمام معابر داخلی این مجموعه از سه ماه گذشته تاکنون بر اساس رنگ‌های استاندارد محیطی و منطبق با ماهیت و فعالیت کاری سازمان در حال رنگ‌آمیزی است.

وی افزود: عملیات مذکور که با هدف تکمیل و رنگ‌آمیزی جدید بدنه جداول داخلی آرامستان به مرحله اجرا درآمده است مشتمل بر سه معبر ورودی و خروجی، خیابان‌های اصلی و فرعی به ویژه پوشش بدنه‌ای جداول معابر پیاده‌روی داخل بلوک‌ها بوده که در حال تکمیل می‌باشد.

جندقی تصریح کرد: عملیات رنگ‌آمیزی در مجموع هشت هزار متر بوده که بخشی از آن با همکاری و مساعدت شهرداری منطقه دو در حال انجام بوده که در قالب چهار نوع رنگ اصلی در حال نهایی شدن است.  

سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سال‌های زیادی از رنگ‌آمیزی جدول‌ها می‌گذرد و همچنین لزوم زیباسازی منظر و فضاسازی محیطی، طراحی، نصب و تکمیل علائم ترافیکی معابر نیز از جمله اقداماتی است که در حال پیگیری و اجرای هر چه سریعتر آن هستیم.

کد خبر 392292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.