به گزارش ایمنا، یاسر قربانی اظهار کرد: در سهماه دوم امسال یکهزار و ۹۹۳ مورد خدمات در حوزه فنآوری اطلاعات شهرداری ساری و سازمانهای تابعه ارائه شده است.
وی با بیان اینکه خدمات در پنج بخش اصلی نرمافزار، شبکه، مخابرات و سانترال، سختافزار و پایش تصویری ارایه شده است، افزود: تمامی درخواستها از طریق سامانه فاوایار ثبت شد و کارشناسان سازمان طبق تیکتهای مورد نظر نسبت به رفع مشکلات اقدامات لازم را انجام دادند.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ساری گفت: میزان یکهزار و ۴۰ مورد در حوزه نرمافزار، ۵۳۸ مورد در حوزه شبکه، ۸۳ مورد در حوزه مخابرات و سانترال، ۲۹۹ مورد در حوزه سختافزار و ۳۳ مورد در حوزه پایش تصویری خدمات انجام شده است.
قربانی تصریح کرد: نصب ویندوز، نصب درایور، نگهداری، پشتیبانی و بروزرسانی آنتی ویروس، نصب نرمافزارهای کاربردی، نصب نرمافزار اتوماسیون اداری، رفع مشکلات اتوماسیون اداری، اتوماسیون مالی، نرمافزار حضور و غیاب، نرمافزار ماده صد، نرمافزار درآمد و نرمافزار نوسازی، مهمترین ردیفهای خدماتی در این مدت بوده است.
نظر شما