تجربه بیشتری برای پیروزی مقابل برزیل نیاز داشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: هدف ما این است که بازیکنانمان برای رفتن به باشگاه‌هایشان از سلامت کامل جسمی و ذهنی برخوردار باشند تا در لیگ شرکت کنند و البته هدف دیگرمان این است که فرصت بازی کردن مقابل تیم‌های بزرگ و حضور در دیدارهای مهم را به جوانترها بدهیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی ایران پس از دیدار با برزیل که با شکست ۳ بر یک ایران همراه بود، اظهار کرد: ما همیشه وقتی مقابل برزیل بازی می‌کنیم، از والیبال لذت می‌بریم چرا که فرصت بازی کردن مقابل یکی از بهترین تیم های والیبال جهان را داریم و به همین دلیل همیشه انگیزه بالایی داریم؛ چه زمانی که با بازیکنان جوان بازی می‌کنیم و چه زمانی که بازیکنان باتجربه‌مان را به کار می‌گیریم.

وی افزود: متاسفانه امروز نتوانستم پیروز شویم، بردی که می‌توانست برای ما بسیار مهم باشد و اعتماد به نفس بیشتری به ما بدهد اما با این وجود، بازی راضی کننده‌ای بود. مصاف با برزیل، بسیار نزدیک و سخت بود. چیزی که من می‌توانم بیان کنم، این است که بازی امروز را باختیم به دلیل این که تجربه‌ بیشتری برای چنین مسابقه‌ای لازم داشتیم. بعضی از بازیکنان ما توان خودشان را در پایان مسابقه از دست دادند، چون در چهار مسابقه پیاپی به میدان رفته‌اند. به برزیلی‌ها تبریک می‌گویم و برای آن‌ها در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت دارم.

کولاکوویچ درباره عملکرد تیم ملی ایران تا به اینجا افزود: فصل بسیار طولانی و سختی برای ما در جریان است. از ابتدای ماه آوریل تا به امروز، تمام مدت با ۱۴ تا ۱۶ بازیکن بازی کرده‌ایم. لیگ ملت‌ها و پس از آن مرحله نهایی آن در آمریکا را پشت سر گذاشتیم. سپس مسابقات انتخابی المپیک و پس از آن، مسابقات قهرمانی آسیا در تهران را داشتیم و فقط به فاصله‌ چند روز پس از کسب قهرمانی آسیا، راهی مسابقات جام جهانی ژاپن شدیم و این دوران برای ما بسیار سخت است. برخی از بازیکنان ما بسیار خسته هستند. عده‌ای با مصدومیت‌های مزمن درگیرند و برخی مثل فرهاد قائمی، اینجا مصدوم شدند.

سرمربی تیم ملی ایران در پایان گفت: هدف ما این است که بازیکنانمان برای رفتن به باشگاه‌هایشان از سلامت کامل جسمی و ذهنی برخوردار باشند تا در لیگ شرکت کنند و البته هدف دیگرمان این است که فرصت بازی کردن مقابل تیم‌های بزرگ و حضور در دیدارهای مهم را به جوانترها بدهیم.

کد خبر 392283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.